Blog w dniu 19.08.2017 (ewentualnie 20.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


28 października 2016

„...ten, kto kocha naprawdę, kocha w milczeniu, uczynkiem, a nie słowami”


Hej wszystkim! 
Jak mija tydzień? Co tam u was w szkole? U mnie ten czas tak szybko leci! O wiele za szybko :) 
Dziś mam dla Was aranżacje w której jestem zakochana po uszy. Połączenie kolorystyczne według mnie jest naprawdę fantastyczne. Nie chciałam dawać zbyt wielu rzeczy na półki żeby nie przesadzić, wydaje mi się, że sypialnia i tak jest dosyć "bogata". 

Co o niej myślicie? Czy urzekła Was tak jak i mnie? Czekam na Wasze opnie!  


11 komentarzy:

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy