Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

4 października 2016

Pojedynek: awcia vs natusia_182

Mamy już kolejny pojedynek w finale. Tym razem o Twój głos walczą 
awcia i natusia_182 
Jeśli podoba Ci się stylizacja awcia- wpisz w komentarzu awcia 
natomiast jeśli głosujesz na natusia_182 wpisz w komentarzu natusia_182
( nie zapomnij podpisać się swoim nickiem, inaczej Twój głos będzie nieważny,
dot. również głosowania pojedynku >>KLIK)





(głosowanie i komentowanie trwa do 7 października do godz.20.00)

34 komentarze :

  1. Jak dla mnie ciekawy pojedynek. Uwielbiam kolorystykę w stylizacji Natusi, jednak cenię bardziej pomysłowość - mój głos leci do Awci

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też zagłosuję na siebie. xd
    natusia_182 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej stylizacji dół w ogóle mi nie pasuje do złota. Druga stylizacja jest przepiękna, jakby była wycięta ze zdjęcia "The Best Street Style PFW". No i jeszcze kocham te długie rękawy :3
    Głos leci do natusia_182 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie u awci nogi faktycznie wydają się niesamowicie szczupłe i długie. Stylizacja natusi także wpisije się w temat i jest przyjemna dla oka.
    Glosuję na awcię.

    Soxo_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę ukrywać, że nogi akurat są efektem pracy w Gimpie 😅

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudny wybór bo obie prace sa mega! Jednak bardziej moje serce skradła praca awcia
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydeie prace mega mi się podobają, ale w pracy awci nogi są bardziej wyeksponowane i to na nią oddaję swój głos :D
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  8. Awcia
    ponieważ jej praca bardziej zgadza się z tematem, nogi faktycznie "do nieba" :)

    mal3cka

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. 2 level i 56 miesięcy temu ♥

      Usuń
  10. Głosuje na awcię ale moim zdaniem powinna zachować dodatki w srebrnym kolorze
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten złoty miał być symbolem słońca, jako że spódnica jest niebem :D

      Usuń
    2. Wiem zrozumiałam to i dlatego też na Ciebie zagłosowałam po prostu odrobine mnie to drażni ale to już kwestia gustu ;)

      Usuń
    3. Tak czy tak dziękuję za głos ❤

      Usuń
  11. Może i stylizacja Awci jest bardziej dosłowna, jeśli chodzi o interpretację tematu, ale to praca Natusi robi na mnie większe wrażenie. Cudowna kolorystyka, nie mówiąc już o tym, jak przedstawiony został trend ze zbyt długimi rękawami.

    Także w skrócie - natusia_182.

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  12. obie ładne, ale głos na natusię, bo wolę coś bardziej modowego

    OdpowiedzUsuń
  13. Awcia wygląda jak jakaś gimnastyczna, co zwisa na trapezie w cyrku. A natusia - owszem, ma długie nogi, ale łapsie to jej się skurczyły.

    Obie stylki fajowe, Awcia mogłaby tylko ubrać opaskę, która nie byłaby z tombaku.

    OdpowiedzUsuń
  14. awcia wykonała stylizacje porzadną i harmoniczną, a natusia musiała troche poszaleć, wywiązać się z tej perefekcyjności. Głos leci na natusia

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy