Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

19 sierpnia 2016

Słowa palą, więc pa­li się słowa. Nikt o treści po­piołów nie pyta.



Kochani! Zapraszam na pierwszą aranżacje po moich wakacjach! 


Hej i czołem! Po krótkich wakacjach znowu do Was powracam z aranżacjami wnętrz! Mam nadzieję, że ktoś się cieszy z tej okazji :D Ja bardzo się cieszę! 
Dziś mam dla Was salon w jasnych barwach z zielonymi elementami. Myślę, że całość prezentuje się bardzo fajnie i przyjemnie dla "oka". 
A Wam jak się podoba?  Co byście zmienili? A może jest idealnie? 


 Tak po za tym... Jak mijają Wam wakacje? Co porabiacie w te ostatnie chwile wolności? 



11 komentarzy :

  1. Piękne, zielone elementy świetnie się prezentują. :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna aranżacja! Fajnie, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, ja się nudzę. Nie mogę doczekać się szóstego roku w Hogwarcie. Jeszcze tylko skoczyć na pokątną kupić książki, nowy kociołek i szatę i śmigać na peron 9 3/4 do pociągu. :)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy