Blog w dniu 19.08.2017 (ewentualnie 20.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


30 sierpnia 2016

Słodziaczek Coldziaczek na koniec wakacji

Witajcie! Dziś mam dla Was Coldi w mega uroczej wersji.

Po ostatniej dostawie do sklepy Royalty byłam wniebowzięta, ponieważ najlepszy ciuszek okazał się być za starmonetki :D Od razu kupiłam wdzianko i oto przed Wami wersja cute Coldziaka, ta-dam!

Dodatki w postaci kolczyków, torebki i butów pochodzą ze sklepu Voile. 

Podoba Wam się? 
Kupiliście coś z tej dostawy?

PS. Jak końcówka wakacji u Was?  Kto jest "studętę" i ma jeszcze miesiąc laby? Pozdrawiam Was wszystkich! :)

11 komentarzy:

  1. Kompletnie nie podobają mi się dodatki, ale trzeba przyznać, że do twarzy Twojej doll w tej sukience. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna stylizacja, a sukienka - faktycznie, jest jedną z lepszych rzeczy z kolekcji :) wczoraj od razu się za nią wzięłam, niebawem chyba poscik lookbook z dostawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie końcóweczka wakacji bardzo słabo, bo jestem uziemiona - gips na całej nodze, na 2 tygodnie :/

      Usuń
  3. Nie jest zła ale jakoś mnie nie porwała

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczo :3

    Ja jestę studętę :D całe wakacje nie mogłam nigdzie wyjechać i dopiero we wrześniu to sobie odbijam :)

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy