Blog w dniu 19.08.2017 (ewentualnie 20.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


31 sierpnia 2016

Lookbook Royalty

Nowa dostawa Royalty przyniosła ze sobą kilka ciekawych artykułów, w tym niekwestionowana perełka - błękitna sukienka za starmonety. Kolejno kwiecista spódnica i torebka, to rzeczy równie godne zwrócenia na nie uwagi. Jednak jak wspomniane części garderoby sprawdziły się w moich stylizacjach? 

 Ocenę pozostawiam Wam, koniecznie dajcie znać, co o tym myślicie!


1. okulary - Epiphany | sukienka - Royalty | torebka - Chanel Tribute | buty - Moschino Tribute
2. okulary - Spectacular | bluzka - Fever | spódnica - Royalty | torebka - LE | buty - Anna Sui Tribute
3. okulary - LE | bluzka - Voile | spodnie - Evil Panda | torebka - Royalty | buty - DvF Tribute

13 komentarzy:

  1. Świetne, dla mnie pierwsza wygrywa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, szczególnie ostatnia ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja jest cudowna. Ta spódniczka wygląda świetnie przy ciemnoskórej doll.

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja bardzo mi sie podoba. Co do dostawy to torebka w kwiatki najbardziej mi sie spodobala i pierwsza wyladowala w koszyku.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są świetne, ale chyba druga podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się 2 pkerwsze, lecz także ostatnia nie przemawia do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy