Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

26 sierpnia 2016

Człowiek ma tylko jedno życie. I właściwie ma obowiązek wykorzystać je najlepiej, jak się da


 Hej i czołem! Zapraszam do oglądania!
Moja doll postanowiła skorzystać z ostatnich dni wakacji i wybrała się na rajskie plaże :) Oczywiście pokój zarezerwowała blisko plaży na której kocha spędzać czas. Wnętrze jest utrzymane w jasnych barwach z domieszką odprężającej zieleni.
A jak Wam się podoba? Wybralibyście się do takiego miejsca? 
Ja w tym roku nigdzie nie byłam, ale w następnym planuje Grecję.


4 komentarze :

  1. Niektóre elementy bym wymieniła ale i tak jest świetna!


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pomysł na dwa różne stoliki nocne. :D

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy