Blog w dniu 19.08.2017 (ewentualnie 20.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


14 lipca 2016

Żegnaj, nieznajomy, już nie chcę twoich rad...

Cześć. Dzisiaj się pojawiłam, choć nie wiem, czy będę pojawiać się w każdy czwartek. Zaczęłam oglądać Harrego Pottera i coraz bardziej motywuję się do przeczytania książki, bo zawsze miałam do niej jakiś niesmak ( co jest bardzo dziwne bo jestem molem książkowym), okazuje się jednak że ów Harry Potter ma świetnie napisaną fabułę, i niewiarygodne że ktoś ( a dokładniej J.K.Rowling) wymyślił slytherin, griffindor, ravenclaw, hufflepuff ( nie wiem czy dobrze napisałam), wszystkie te magiczne zjawiska i przedmioty. Do tego potrzeba niesamowitej wyobraźni i ja podziwiam wszystkich pisarzy i poetów, którzy chodzili i chodzą na tym padole i chcą by nasze życie stało się choć na chwilę bardziej barwne i ciekawsze. 

Jeny, ale się rozpisałam. 
___________________________________________________________________________________

Stylizacja dla mnie jest zagadką, zrodziła się tak, o z przypadku połączenia rzeczy. 
Blezer - Callie's Pick's, torba|Spodnie - RIO|Buty - Riviera|Choker - Fallen Angel 

Podoba się Wam? 
___________________________________________________________________________________
Zapraszam was na mojego bloga 

29 komentarzy:

  1. Nie wiem co z tymi spodniami, bo z jednej strony sa okej, ale jak się bardziej przyjrzeć to dziwnie tutaj wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, ja chyba jednak zmieniłabym buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z butami miałam największy problem i te najbardziej mi pasowały.

      Usuń
  3. Też miałem chęć przeczytać wszystkie części Harrego, ale uznałem że fantastyka to nie nie moja bajka, wolę kryminały :D
    Stylizacja jest całkiem interesująca, podoba mi się połączenie spodni z blezerem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryminały są interesujące, trzymają w napięciu do końca nie wiesz kto zabił, kto jest dobry albo zły. Możesz się tylko domyślać i budować własną wersję zdarzeń.

      Usuń
  4. Pierwszy raz widzę coś fajnego z tymi spodniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbieram to jako komplement w moją stronę :) Dziękuję :)

      Usuń
  5. Mała poprawka: Slytherin, Gryffindor, Ravenclaw (ostatni dom napisałaś dobrze) :] Jestem uczulona strasznie na takie rzeczy xd Co do stylizacji - ciekawa :)

    Patrycja_Potter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać:) Z Potterem miałaś chyba magiczny ślub :) ( Patrząc na nazwisko)

      Usuń
  6. Ja jestem ogromnie zżyta z Harrym Potterem, dorastałam z nim oglądając głównie filmy. Nadal, gdy jest okazja to po raz setny z zaciekawieniem oglądam każdą część, rozumiejąc coraz więcej i odkrywając nowe konteksty i niesamowite "smaczki". Też mam ochotę przeczytać książki, ale paradoksalnie nie lubię literatury fantastycznej.
    Stylka jest bardzo ciekawa i oryginalna, ale "coś mi nie gra. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG! Jak ty okropnie napisałaś nazwy domów </3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem potterhead i cała seria jest moją ulubioną zarówno jeśli chodzi o książki, jak i filmy. Oczywiście, wersja papierowa jest znacznie lepsza <3 Radzę poprawić nazwy domów, bo aż serce się kraje. Jeśli nie wiesz jak je poprawnie napisać to internet nie gryzie. Za to stylizacja jest naprawdę fajna, coś mi w niej nie pasuje, ale to pikuś. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizację robiłam o 1 w nocy, wtedy doprawdy już oczy same mi się zamykały, więc wiem że nie dokładnie je napisałam. Z internetu korzystam, nie martw się. Nawet takie coś mi ostatnio internet podsunął:
      http://www.bankfotek.pl/view/2010328

      Usuń
  9. Bardzo interesująca stylizacja powstała. :D
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyk przestawny w zdaniu :) Doprawdy to musi być wartościowa opinia :)

      Usuń
  10. Bardzo interesująca stylizacja powstała. :D
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow jestem pod wrażeniem stylizacji no i makijaż też jest świetny :D do tego do tytułu mam sentyment także post na duży +

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się bardzo :) Czyżby ktoś tu lubił pana Podsiadło?

      Usuń
    2. Haha lubił to mało powiedziane ;)

      Usuń
  12. Stylizacja jest okej, ale nadal nie jestem przekonana do tych spodni. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy