Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zaproszenie

Cześć. To ja Kardeczka/CrazyMiley8. Być może niektórzy pamiętają mnie jeszcze z Modowego Kącika Kardeczki, który to prowadziłam na tym właśnie blogu. Zakończyłam moją przygodę z blogosferą już jakiś czas temu, a ten post nie jest powrotem, ale zaproszeniem, a raczej reklamą mojej nowej działalności. Postanowiłam nagrywać covery na Youtube, a dziś premierę ma mój pierwszy filmik. Dlatego, też chciałabym zaprosić was do obejrzenia go, zostawienia lika lub unlika oraz napisania komentarza, jeśli tylko tego chcecie. Będzie mi naprawdę miło :) + nie patrzcie na tą okropną miniaturkę...


P.S. Jeśli administracja tego bloga uzna, że taka reklama jest nie odpowiednia, nie mam nic przeciwko usunięciu tego postu, ponieważ zdaję sobie sprawę, że to trochę nie na miejscu :)

Pozdrawiam, Kardi <3

6 komentarzy:

  1. Ja nie oglądam yt, ale życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie oglądam, ale powodzenia :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, ja nie lubię coverów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przebadam za coverami, ale powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie gustuję w takiej muzyce, ale życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!