Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Inspiracja z otoczenia
Ponownie przychodzę do was z odwzorowaniem sławnej osoby. Tym razem jest to Beyonce, o którą poprosiła Soxo_. Muszę przyznać, że u ciemniejszej karnacji można więcej zdziałać przy cieniowaniu. Z góry też przepraszam za dziwną lewą stronę nosa, ale wybrałam ten krzywy dla ss i tylko tyle udało mi się zdziałać, aby go wyprostować. :P 
Wyszło podobnie? Podawajcie kolejne osoby do odwzorowania! :)



... i ten smutny moment, gdy w aparacie makijaż nie wygląda już tak super :C


inspirowałam się tym zdjęciem: KILK

15 komentarzy:

  1. Całkiem fajne odwzorowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocno ją postarzyłaś :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile w koncu ma lat? :-P

      Usuń
    2. jak tak teraz patrzę to przyznaję, że trochę za mocno podkreśliłam te rysy, ale samym makijażem ciężko się robi xd ma 34 lata :D

      Usuń
    3. Mi tu wygląda na taką 40-tkę minimum, ale podziwiam i tak za dość wierne odwzorowanie i to bez graficznych trików, sam salon piękności jednak mocno ogranicza :)

      Usuń
  3. A mi sie bardzo podoba, dziekuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem dobre odwzorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle, jednak najlepszą Beyonce jest mauskacom :PP

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odwzorowanie, a może spróbowałabyś kiedyś odwzorować mężczyznę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, jestem pod wrażeniem ! ;o
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!