Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zanim się pojawiłeś - MINI KONKURS
Hej kochani! Dziś mam dla Was mały konkurs. Stardolary na pewno przydadzą się na nadchodzącą kolekcje Fendi :) Na czym polega zadanie? Wystarczy odtworzyć stylizacje Lou Clark :) 


Przypominam, że prace muszą być podpisane! Liczy się kreatywność! Może być to dowolna stylizacja z filmu. 
Czas macie do 27.06 do godziny 17:00.
Autora najciekawszej pracy według mnie obdaruje 50sd :) 
Jeżeli poziom prac uznam za wysoki przewiduje wyróżnienia! 

POWODZENIA!

12 komentarzy:

  1. Raczej się nie zgłoszę, bo jestem na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No zobaczę, może coś ogarnę ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  3. Może wezmę dział ,a czy pracy można wykonywać na innych doll?lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można, ale pamiętaj, że musisz mieć pozwolenie właściciela konta

      Usuń
  4. zgłaszam się (mam nadzieję, że dozwolone są prace w starplazie) :)
    http://www.bankfotek.pl/image/2005829
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się :>
    http://www.bankfotek.pl/image/2005853
    Majka_88

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się zgłoszę chociaz nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj szkoda ze się zagapilam.
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny konkurs, szkoda, że nie miałam dostępu do własnego konta i nie mogłam wziąć udziału ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehhh jak zwykle się spóźniam na wszystko

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!