Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zainspiruj się! - wyniki konkursu
Kochani, ponieważ do konkursu >>KLIK<< swoją pracę zgłosiła tylko jedna osoba,
 całą pulę nagród w kwocie 90 sd otrzymuje  sunflower
Gratuluję! Twoja praca bardzo mi się spodobała
( zgłoś się do mnie po stardollary lub konkretne rzeczy z listy życzeń)

------------------------------------------------------
Moja praca składa się z czterech obrazów.
 Uważne osoby zauważą, że każde z przedstawionych wnętrz zawiera tę samą sofę i stoliki,
 podłoga i ściany również są identyczne. 
Chciałam pokazać jak bardzo akcesoria mogą odmienić wnętrze: poprzez użycie różnych dodatków stworzyłam pokoje w czterech stylach. 
Mam nadzieję, że moja praca zainspiruje Was (Czytelników) do zmieniania swoich stardollowych 
i realnych wnętrz. W dodatkach siła!
sunflower

20 komentarzy:

  1. Świetne wnętrze/a, masz rację, dodatki robią cały dn efekt "WOW" i mogą kompletnie zmienić wnętrze

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie to pokazałaś :D Pierwszy i ostatni dobór dodatków podoba mi się najbardziej ^^


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł gratulacje wygranej i szkoda że wiecej osob sie nie zgłosiło, w tym ja ale szczerze mówiąc kompletnie nie mam ostatnio weny :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł, gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna praca. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  6. Wnętrza jak outfity mają bazę i dodatki, gdzie to dodatki tworzą charakter ;)
    Jak dla mnie fajne propozycje (?) pierwsza i ostatnia najbardziej w mojej estetyce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i za miłe komentarze :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję, totalnie o tym zapomniałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne wnętrza. Zasłużona wygrana. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba! Gratulacje ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję !-loveustynalove

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Nagroda w pełni zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!