~1.650.000 wyświetleń
Ostatnie Komentarze
Komentatorzy Tygodnia (10)
TESTOWE

26 czerwca 2016

Stylizacja z wybiegu - Proenza Shouler Jesień 2010

Witajcie! Dziś kolejny zestaw stylizacji z wybiegu. Zestaw, ponieważ znowu mam dla Was dwie sukienki. Tym razem pochodzą one z kolekcji Proenza Shouler Fall 2010. 

Obie sukienki znalazłam bez problemu w bazarze (archive).
Za pierwszą zapłaciłam 21 SD a za drugą 34 SD. 
Dużo czy niedużo - było warto :) 

Jeśli chodzi o pończochy, robiłam je sama w photoshopie. 
Buty w drugiej stylizacji to  również dzieło pędzla ;)


Jak Wam się podoba?
Macie te sukienki w swoich szafach?

Jak oceniacie dzisiejszy post? 

______________________________________________________________________

Przy okazji zapraszam bardzo Was wszystkich 
na mojego autorskiego bloga o... prawie wszystkim :D 
Kliknij w obrazek aby przenieść się na stronę. 

Dołącz do Zjednoczonej Załogi Wygłodnialców i bądź zawsze na bieżąco! :)
_______________________________________________________________________


PS. Tym postem tymczasowo się z Wami żegnam. Robię sobie przerwę od blogowania tutaj i od stardolla też, na którego już od jakiegoś czasu wchodzę i tylko uzupełniam bazaar. Nie wiem kiedy wrócę i czy w ogóle... Nie mam czasu na to, a chciałabym się skupić teraz na sobie. Chyba rozumiecie. Buziaczki - Wasz Coldziak

17 komentarzy :

  1. Świetnie <3
    Też bym chciała odejść, ze stardoll... zostaję tylko dlatego, że już za dużo czasu spędziłam na nim :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra robota! Obie wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, muszę pochwalić drugie pończochy bo wyszły mega :D a nad drugimi butami moglas się trochę postarać! Wiem na co cię stać :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ^^
    Do zobaczenia w przyszłości ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie! rozumiem decyzje, ale nie ukrywam ze mi przykro ze czasy swietnosci stardoll dawno za nami. chetnie bym to tego wrocila :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny świetny post, mam nadzieję, że jednak nieostatni. Na razie życzę powodzenia w życiu realnym i miłego odpoczynku. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle świetnie. Teraz tylko czekać na Twój powrót :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie odwzorowane stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie odwzorowane, zauroczyła mnie druga sukienka.
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym taką kieckę w realu, świetne odwzorowanie szkoda, że odchodzisz ale rozumiem no i będę śledzić głodomorka xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje !Szkoda ,że odchodzisz ,mam nadzieję ,że wrócisz bo kocham twoje posty ,zawsze dopracowane na ostatni guzik !Miejmy nadzieję ,że do zobaczenie -lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie odwzorowania. Rozumiem Cię, ale mimo wszystko szkoda.
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są te sukienki. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  14. Odwzorowanie jak zwykle perfekcyjne, sukienki bardzo śliczne. Szkoda, że odchodzisz, mam nadzieję, że za jakiś czas powrócisz

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy