Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

20 czerwca 2016

Makijaż~ 27

Dzisiejszy makijaż zajął mi około 10 min. Prosty, w odcieniach różu, fioletu i niebieskiego. Usta pomalowałam najpierw dwoma czerwonymi szminkami, potem białą i na końcu błyszczykiem. Brwi przyciemniłam, użyłam szarej farby do włosów. Tym razem tylko lekko pocieniowałam twarz.





17 komentarzy :

  1. Podoba mi się akcent w postaci niebieskiej kreski na dolnej powiece. Ogólnie makijaż bardzo fajny. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzęsy... nagie to oko, nie podoba mi się tak bardzo, rzęsy nadają tego uroku

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jaki śliczny *.*


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokusiłabym się jednak o jakiś kolor na ustach ale nie jest źle, podoba mi się makijaż oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż oka świetny, ale znowu nie podobają mi się usta. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy