Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

10 czerwca 2016

Książka jest życiem naszych czasów



 Ciekawi? Zaglądajcie! 
Kolejny piątek i czas na kolejną aranżację ode mnie. Musze Wam powiedzieć, że mam coraz mniej pomysłów na pokoje i coraz mniej wchodzę na stradoll. Powinnam chyba zrobić sobie przerwę przez wakacje :( 
Wracając jednak do dzisiejszej aranżacji, kojarzy mi się ona z takim greckim domem :) Wszystko na biało i do tego głównie błękitne dodatki. Coś wspaniałego! Ja kocham takie połączenie. A co Wy o nim myślicie? 



Jak Wam podoba się ten pokój? Jak zawsze czekam na wasze opinie! 
I przy okazji zapraszam na  mancadara.blogspot.com :)

18 komentarzy :

  1. Cudo, naprawdę świetne wnętrza tworzysz :)

    mal3cka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło bardzo ciekawie, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna aranżacja. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tak średnio przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie greckie klimaty, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym umieć tak dekorować i chciałabym mieć też sd, by dekorować xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się salon, jednak część sypialniana jest trochę mdła. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne wnętrze!
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna aranżacja, jednak jak dla mnie to zasłona w sypialni odrobinę zlewa się ze ścianą :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, czasem mam wrażenie że to realne połączenia mebli

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się, ale coś jest w nim nie tak, coś co mi się nie podoba :x ta ściana w tamtym pomieszczeniu się tak odznacza, może dlatego

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, choć wydaje mi się, że coś jest nie tak

    OdpowiedzUsuń
  13. Aranżacja jest prześliczna, naprawdę oddaje grecki klimat

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy