Blog w dniu 19.08.2017 (ewentualnie 20.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


12 czerwca 2016

John Galliano Tribute

Poniżej przedstawiam Wam spoilery pierwszego Tribute, który trafi w tym roku do Starplazy. Będzie to John Galliano Tribute a w kolekcji znajdziemy głównie długie suknie i płaszcze. 


Wpadło Wam już coś w "oko"? 
Mi parę rzezy się podoba, ale zobaczymy jak będzie to wyglądać na doll :)

______________________________________________________________

Dziękuje za wiadomość i przygotowanie spoilerów FunOpler :)

______________________________________________________________



20 komentarzy:

  1. Dwie ostatnie sukienki po prawej świetne, ale pewnie się nie przydadzą. Patrząc na resztę jeszcze nie wiem co kupię :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno cos kupie! Ciekawe jakie beda ceny

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodziewałam się czegoś w innym stylu, jednak i tak kupię parę rzeczy. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka rzeczy mi się nawet podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biała sukienka i płaszcz pod wiankiem! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać :)

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe rzeczy, jeszcze spojrzę, gdy będzie w plazie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydam sporo, świetnie się zapowiada. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodziewałem się czegoś lepszego ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te wielkie suknie.. myślałam, że dostanę ataku serca jak to zobaczyłam. Nie mam już cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno coś kupię :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam nadzieję, że ujrzę w spoilerach coś bardziej uniwersalnego, ale i tak świetnie wygląda ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno coś upoluję :")-lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy