Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Purple Print Dress
1) Nausznica - Voile | Kurtka - YH | Bodychain - Subcouture | Sukienka - Just Cavalli Tribute | Torebka - Monte Carlo | Pierścionek - Epiphany | Buty - LE
2) Opaska - Callie's Picks | Płaszcz - Fallen Angel | Top - Voile | Pasek - Lanvin Tribute | Sukienka - Archive | Torebka - Mawi | Buty - MSW

Ostatnio uwielbiam przeszukiwać bazar. Za mniej niż 10 sd idzie znaleźć świetne rzeczy. Sukienka z drugiej stylizacji dokładnie tyle kosztowała. Tak wiec polecam :>

23 komentarze:

  1. Obie są cudowne! Nie mogę się zdecydować, która jest lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnie jak dla mnie :)
    mal3cka

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi średnio się podobają. Połączyłabym je z czymś jaśniejszym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak w poprzednim Twoim poście stylizacje wydawały mi się nieco przekombinowane, tak tutaj jest wszystko idealnie wywarzone, obie stylizacje świetnie się prezentują. I kto powiedział, że fiolet jest kiczowaty :p?

    OdpowiedzUsuń
  5. Są okej, ale średnio mi się podobają. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te sukienki, a stylizacje idealne. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przegenialne jestem ogromną fanką Twoich stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :D
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzis zadna stylizacja mnir nie zachwycila

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne stylizacje!
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne stylki ^^


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie stylizacje prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. obie są bardzo oryginalne, jednak wciąż nie jestem co do nich pewna
    w pierwszej stylizacji doll wygląda jakby była w ciąży xD
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiejsze połączenia nie skradł mojego serca.
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  16. W pierwszej jedynie zmieniłabym buty, ale stylki świetne.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!