~1.650.000 wyświetleń
Ostatnie Komentarze
Komentatorzy Tygodnia (10)
TESTOWE

24 czerwca 2016

Czasami, Clark, właściwie tylko dla ciebie chce mi się wstawać rano


Kochani! Przepraszam, że ostatnio nie było postu, ale naprawdę nie mam pomysłów i czasu :( Postaram się to jednak wynagrodzić w najbliższym czasie. Zapraszam do rozwinięcia!

Dziś mam dla Was mini salonik w jasnych barwach. Nie wiem czemu, ale bardzo mi się on podoba. Jest tak delikatnie i domowo. Milusi kocyk i kawa.....hmmm chętnie bym sie położyła na tej kanapie z książką "Zanim się pojawiłeś" :) Muszę przyznać, że byłam już na filmie dwa razy i jestem zakochana w nim! 



A jak Wam się podoba?
Jak zawsze czekam na Wasze opinie i zapraszam na mancadara.blogspot.com i na mojego instagrama :D


16 komentarzy :

  1. Podobywuje mi się i to bardzo :D lubię takie wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie jest za słodko ale mimo to ładnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna aranżacja !-lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, delikatna aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na filmie byłam wczoraj z koleżankami, wszystkie ryczałyśmy jak bobry. Cały czas żyję tym filmem. W dodatku postać Sama Claffina, no po prostu majstersztyk, zakochałam się w jego uśmiechu.
    Pokoik śliczny :) Też chciałabym w nim siedzieć i pracować nad własną książką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Supeer, bardzo przytulny delikatny wystrój.
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy