Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Są osoby które nie mają nic, a potrafią dać wszystko...

Zapraszam na kolejny post z aranżacją :)

Kochani! W końcu jest w miarę ładna pogoda co mnie bardzo cieszy :) Nareszcie mogę wyciągnąć swoje letnie rzeczy i ogólnie jakoś humor mam lepszy. A jak tam u Was? Są tu maturzyści?
Wracając do stardolowego świata ostatnio zakupiłam nowe rozszerzenie do apartamentu i jestem zakochana w roślinkach które teraz mogę kupować :D Do tego mam również fazę na robienie jadalni i tę ławkę wiec spodziewajcie się w najbliższym czasie aranżacji w takich klimatach. 


 Jak Wam się podoba dzisiejsza aranżacja? 
Czekam na opinie :)


25 komentarzy:

  1. IDEALNIE! :')
    dla mnie naprawdę cudo, uwielbiam połączenie jasnych kolorów z różem
    mal3cka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, lubię takie mocne i jasne róże w aranżacjach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, lubię takie kolory C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Lubię takie delikatne kolory, przełamane czymś mocniejszym. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne wnętrze
    BansheePunk

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no, uwielbiam wszystkie Twoje aranżacje, ale ta jest chyba najlepsza z ostatnich :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie !Kocham Twoje aranżacje i czekam na kolejną !-lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach moje ulubione kolory we wnętrzu, świetnie :D
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolory, bardzo mi się podoba. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle przepiękne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne, bardzo mi sie podoba. Idealnie dobrane kolory.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kolory i takie słodziutkie. :D

    wer12345678901

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawszę się zakochuję. To jest takie piękne *.*


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, chciałabym umieć takie robić xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna aranżacja, zresztą jak zwykle :) Zazdroszczę talentu do ich tworzenia

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne wnetrze. Jadne kolory i roz to dobre polaczenie

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!