Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Makijaż #15



27 komentarzy:

  1. Najs lubię takie makijaże, a grafika też bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten makijaż ;)
    BansheePunk

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się. Lubię tego typu makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż, grafika też super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarówno grafika, jak i makijaż podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, ale ja nigdy się nie nauczę robić takiego makijażu. XD

    wer12345678901

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż, królowa konturowania! Świetnie też wygląda ręka we włosach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grafika jak i makijaż super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż, jak zawsze na wysokim poziomie, jednak tym razem nie mogę się napatrzeć na obróbkę graficzną. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, obróbka graficzna genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podglądałam Twój post już wcześniej. Jesteś genialna!
    Przecudnie Ci to wyszło! I ta ręka we włosach. Miodzio <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ręka może nie jest idealna, ale i tak podziwiam próby zrobienia czegoś większego do posta! Może mi też się kiedyś uda :P Co do makijażu, jest świetny, jak cały post!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny makijaż. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż. Super wygląda ta ręka, daje fajny efekt :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie nie przypadł do gustu, ale ładnie wykonany

    mal3cka

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny makijaż a grafika łał !-lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna grafika, wszystko cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny, zazdroszczę umiejętności graficznych, osobiście bawię się tylko w paincie prostując nogi :")

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny makijaż!!!
    Obróbka graficzna również :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  20. grafika podoba mi się najbardziej :D a makijaż też super

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż jest piękny a przeróbki doskonałe

    gabrysiaslysz (już nie bede sie podpisywac, takie info)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny makijaż, oraz cudna grafika. <3
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny makijaż, oraz cudna grafika. <3
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  24. Grafika strasznie przyciąga uwagę, niby nic ale pomysłowo. Co do makijażu, rozumiem że czarne usta miały być tutaj na pierwszym planie, ale zrezygnowałbym z tego blyszczacego czegoś, nie lubię tego mocnego efektu

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!