Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

21 maja 2016

Inspiracja z otoczenia

Z góry przepraszam, że tydzień temu nic się ode mnie nie ukazało, ale myślałam, że zaplanowałam post, gdy on leżał sobie w wersjach roboczych. Na dworze coraz cieplej, więc zaczynaja się okres stylizacji z mniejszą ilością ubrań. Co gorsze mam wrażenie, że na lookbooku dodają ciągle to samo. Jeśli znacie jakieś inne strony ze stylizacjami to podajcie, przydadzą się. :D

Źródło zdjęć: KLIK

28 komentarzy :

  1. Wyszło perfekcyjnie!
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  2. Top z Antidote sprawdziłby się w drugiej stylizacji, ale i bez niego wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się meEeEga podoba ! Dobre odwzorowanie

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja prosta, ale bardzo w moim stylu. Świetne odwzorowanie! :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. PS. Skąd pochodzi spódniczka? :)

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że z Melbourne Minimalism.

      Usuń
    3. Tak, jest z tego tribute ;)

      Usuń
  6. Idealnie odwzorowane! Bardzo lubię takie stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne odwzorowanie. Podoba mi się. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  8. Super odwzorowanie, chociaż stylizacja to kompletnie nie mój styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, bardzo mi się podoba, lubię skórzane kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne odwzorowanie!!
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  11. Odwzorowanie dobre, ale w stardollowej wersji nie wygląda tak przekonująco :x

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy