Blog w dniu 18.08.2017 (ewentualnie 19.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


11 kwietnia 2016

Why do you think we should suffer in silence

Witajcie.
Dzisiaj, jak widać, trochę się pobawiłam graficznie. 
Do tego stopnia, że na koniec zmnieniałam w PF-ie kolor lakieru u nóg
oraz dorobiłam mojej doll piękny biust - a to dlatego, że kolor tego "nagiego"
stanika nie pasował mi do koloru skóry. 

| Okulary Gift-o-Meter Łańcuszek Minimalism Sukienka 400 milion |
| Spódnica Basics Torebka Decades Buty Callie's Picks |

Już widzę, że coś tu nie gra z ręką i torebką. Chyba nie wycięła się dokładnie,
ale na tym etepie już nie będę tego zmieniać. Przymknijcie na to oko ;)

Pewnie niektórym będzie przeszkadzało, że spódnica z jednej strony odstaje.
Zrobiłam to specjalnie, bo gdy była dopasowana, doll wyglądała bardzo dziwnie
i robiły się jej takie strasznie szerokie bary :D.



25 komentarzy:

  1. Przeróbka bardzo fajna, natomiast w stylizacji wymieniłabym buty na pasujące do torebki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uparłam się na te buty, bo nigdy ich nie użyłam. ale dzięki ;)

      Usuń
  2. Buty mi nie pasuja - sa za ciezkie. Nienawidze polaczenia buty-torebka

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię jak spódnica odstaje grrr ale stylizacja fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też nie podobają się buty, gdyby nie one, byłoby okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Średnio mi się podoba, buty okropnie wyglądają :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeróbka genialna, ale buty mi u nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie przeciętna, nie podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba już nie mam głowy do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się te buty tu właśnie podobają, całość jest całkiem OK :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie buty wyglądają wporzo :D Genialny z Ciebie grafik ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeróbka nie podoba mi się, porównywalnie ze stylizacją. Co to wgl jest za jakość? Paznokcie u nóg wyglądają jak porośnięte czymś dookoła, a krawędź spódniczki w odstającym miejscu chyba rutinoscorbinu potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, grafikiem nie jestem. Jedyne co przerabiam to te stylki, a jak czegoś nieudanego w porę nie wypatrzę, to już zostawiam. Nie znam się na tym i obróbka zajmuje mi dużo czasu.

      Usuń
  12. Czegoś mi tu brakuje. Wybór butów i dodatków niespecjalnie mi się podoba. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest bardzo fajna, szczególnie dodatki. :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Szału nie ma :P Ale jest okej

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest ok, nie przepadam za sukienką, której użyłaś, ale tu wygląda nawet w porządku

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi sie, napewno zmieniłabym buty i torebke.
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  17. cudo stylizacja *o* minimalistycznie i z klasą
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi przeszkadza ta odstajaca część. I nie podoba mi się, kiedy okulary są tak nisko. Ogólnie słabo wypada.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi sie twarz Twojej doll, lecz stylizacja sama w sobie mi sie nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Troszke przeszkadza mi odstająca spódnica


    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  21. Twarz śliczna, obróbka graficzna nawet OK (gdy nie paznokcie byłoby lepiej :/), lecz stylka wypada średnio. Buty na pewno do wymiany, ponieważ są za ciężkie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Obróbka graficzna cudownie inie przejmuj się torebką ,gdybyś o niej nie wspomniała nawet nie zwróciła bym na to uwagi :D Stylizacja bardzo mi się podoba ,uważam ,że byty pasują do torebki :)-Lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy