Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Szybki casting do pokazu!
Witajcie! Wszystkim obserwatorom bloga proponuję udział w pokazie mody.
Co trzeba zrobić?
EDIT:
Osoby, które wezmą udział w pokazie to:

dora_dorka
paulina71
karoliss12
XXMADE
golda89
tysioook
NatalieSStyles
miss...medoll
Golden_Japan

Zamykam casting. 

1. Przygotować twarz swojej doll w następujący sposób:
Dopuszczalna druga fryzura:

  • Fryzura jak na zdjęciu wyżej. Kolor też. 
  • Dla wszystkich kolorów skóry ten sam najjaśniejszy kolor blond.
  • Usta w mocnym różowym kolorze
  • Oczy bez cienia, ani pomalowanych rzęs
  • Koniecznie TE rzęsy na dolnych powiekach - sklep SPLENDID, 6 strona
  • Twarz może być wykonturowana ale tylko kosmetykami 
  • Zero biżuterii na twarzy, szyi itd.
  • Co do koloru paznokci - wszystkie kolory poza czarnym proszę :) 
Oczywiście jeśli ktoś nie chce zmieniać swojej doll na potrzeby pokazu
 - nic na siłę, znajdą się inni chętni :) 

2. Trzeba posiadać biały pokój z białymi panelami z stardesign, abym mogła zrobić zdjęcie doll w pozycji poziomej, tak jak niżej:
Wszystko po to, aby łatwiej pracowało mi się w photoshopie. Tło w innym kolorze odpada. 

3. Oczywiście trzeba publicznie obserwować naszego bloga. 

4. Kiedy już przygotujesz swoją doll i pokój, w którym będę mogła zrobić sobie screen - napisz do mnie na stardoll. 

5. Robię Ci fotkę - i idziesz w pokazie!

6. Nie robię przymiarek, bo to za długo trwa. Ubieram Was w photoshopie ;) 


Liczba miejsc ograniczona - kto pierwszy ten lepszy! 


Uwaga!


Na zachętę - 10 SD dla każdej modelki, 

która dostanie się do pokazu!




34 komentarze:

  1. Gdyby nie te zmiany twarzy to wzięłabym udział, no ale w takim przypadku no nic, nie biorę udziału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *zgłaszam się, dam znać na priv jak już się przygotuję*

      Usuń
  2. Gdyby nie te oganiczenia u twarzy wziełabym udział

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie również za dużo zmian ale pomysł spoko ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również, ale chyba daruję sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Za dużo roboty ze zmianą twarzy. Nie mam nawet tych rzęs, ani tylu białych paneli. Fajny pomysł, ale nie dla mnie. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiany są takie ze względu na to, że pokaz będzie odwzorowaniem realnego pokazu mody.
    Może nie teraz, to innym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wzięłabym udział, ale nie mam tych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzięłabym udział, ale szkoda mi zmieniać wygląd mojej doll, bo potem pewnie miałabym trudności z powrotem do poprzedniego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzięłabym udział, ale nie posiadam tych rzęs

    mal3cka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy moge kupić (o ile idzie je dodać do WL) w ramach tych 10 sd ;)

      Usuń
  10. Zgłoszę sie na pewno jeszcze dziś :) Gdzy tylko przygotuje sie dam znać, a mam jescze pytanie gdzie znajdę te rzensy??

    Kicia1912

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym wzięła udział, ale ponowne układanie rys w salonie piękności trochę mnie zniechęca

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie mam ss. Nie zmienię wyglądu, bo to pozbawiłoby mnie możliwości posiadania części twarzy ss. Ubolewam nad tym, no ale cóż, ss najbliżej za miesiąc.
    kruha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej pokazów, mam nadzieję, że na jakis następny się załapiesz ;)

      Usuń
  13. Zgłaszam się :)
    nataliesstyles

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam się zgłosić ale już za późno, trudno może innym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo, szkoda, że tego nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że się nie zalapałam. No ale trudno czekam na inny raz :pp
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że się nie zalapałam. No ale trudno czekam na inny raz :pp
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda ,jest już zapóźno -lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń
  20. Wziełabym udział ale za dużo trzeba zmieniać :p

    OdpowiedzUsuń
  21. ALE PORAZKA, nie zdążyłem :<

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaspałem parę dni :/ W każdym bądź razie powodzenia!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!