29 kwietnia 2016

Spotlight DOWN #2

Witajcie!
Zapraszam na kolejne wydanie Spotlight. 
Dziś przygotowałam dla Was czarne perełki ;3

Poproszę tutorial konturowania od tej pani!

Kształt jej głowy kojarzy mi się z bolcem (xd) na który zakłada
się głowę lalki Barbie. No i w ogóle, to fajne włosy.

Zobacz więcej 



 TO JEST JAKIŚ KOSZMAR

Zastanawiam się skąd te lajki?

Królowa dzisiejszego wydania - prawdziwa ofiara instagrama.
#instaeyebrows
#kyliejennerlips
#contouring

Kiedy ta "moda" wreszcie przeminie? :(

Czy rozmieszczenie części twarzy naprawdę jest
takie trudne?

Wygląd jest, ilość jest, smaku nie ma.

To musi być naprawdę BARDZO wystająca broda.

Tak naprawdę to umarłem i już się powoli rozkładam, ale to
mi wcale nie przeszkadza.
 ___________________________________________________

Na tym dzisiaj zakończę. Mam jeszcze tylko ogłoszenie parafalne.
W związku z tym, że w przyszłym tygodniu matura, muszę sobie na chwilę
odpuścić stardoll, przynajmniej w kwestii blogowej.
Za 2 tygodnie wypada kolejne spotlight, ale mam tego dnia maturę z chemii,
więc pewnie pojawi się z opóźnieniem.
Mam nadzieję, że to rozumiecie.

Póki co, czekam na komentarze :)

22 komentarze:

  1. Masakra..wszystkie wybory są trafne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasami nie wiem czy ci ludzie uważają, że to wygląda dobrze, czy próbują zwrócić na siebie uwagę. Porażka. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam wrażenie, że to jest jakiś krypto-konkurs na największą masakrę xd

      Usuń
  3. Zawsze mam z tego taką bekę uwielbiam te posty :'D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne doll XD Nasze ideały -lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń
  5. Od pierwszej pani to ja poproszę lekcje tworzenia fryzur. xD
    A tak w ogóle to powodzenia na maturze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uczyłam się ostro cały rok, więc tym razem może się uda ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam posty z tej serii, ogólnie to spodobała mi się całkiem ta ruda krótka fryzura :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo trafione zdjęcia, na spotlight to czasami aż strach wchodzić, by nie zniszczyć sobie psychiki i nie przerazić się modą lansowaną przez co poniektóre doll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, a ja muszę wszystko przeglądać i jeszcze wybierać najgorsze xd

      Usuń
  8. Świetnie dobrane doll do posta :D uśmiałam się :D
    A co do maturki - POWODZENIA! :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg :o Masakra...
    Powodzenia na maturze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądanie tego typu postów chyba nigdy mi się nie znudzi. ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie rozumiem ludzi... jak można urządzić taką.doll... oni nie są poinformowani...masakra...

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  12. O nieee... xD Koszmar


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  13. Głupio się przyznać, ale chyba 2 zdjęcia mi się podobają xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście uważam, iż ostatnia doll jest nawet spoko :DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnia doll może nie jest arcydziełem, ale ktoś miał jakiś pomysł :)
    Powodzenia!
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnia nie jest taka najgorsza, bardzo mi się podoba :D
    Ale reszta ból ;u;

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy