Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowości w Rio
Do Starplazy właśnie dotarła nowa kolekcja Rio. Niektórzy spodziewali 
się, że to będzie sklep z okazji dziesięciolecia Stardoll. Może i lepiej, że
się mylili.
A w Rio jak zawsze wszystko się świeci. 


zobacz więcej 



Całość prezentuje się tak: 

Dla mnie kolekcja bardzo średnia. W sumie spodobało mi się tylko futro, 
no i może kombinezon. 

Poza tym nie rozumiem tej rzeczy:


Dla kogo to jest? Dla niedżwiedzia?


Piszcie w komentarzach czy coś przypadło Wam do gustu!

23 komentarze:

  1. Nic mi nie przypadło do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką tego sklepu ale kolekcja nie jest zła :) W oko wpadły mi butelkowe spodnie, naszyjnik,czarna bluzka i futerko :D Też nie rozumiem tego futra czy czym to tam jest XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie przypadło mi do gustu. Kupie tylko spódniczkę za sm.
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do futra które przedstawiłaś to myślałam nad jego kupnem, ale teraz jestem zdecydowanie na nie. Poza tym mam kilka rzeczy na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam rzeczy za sm. Planuję jeszcze kupić futro, bo ma naprawdę świetny kolor. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za tym sklepem. Nic raczej nie kupię :|


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie przypadło mi do gustu. Kupie tylko spódniczkę za sm.
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  8. Planuję kupić tylko rzeczy za sm i futro, nic więcej mi nie przypadło do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. RIO jak to RIO - zwykle badziew. Sprawdza się i w tym przypadku :P
    Może ewentualnie zastanowie sie nad spodniami, bo jeszcze są jako tako wporzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rio niby badziew, ale między tymi tandetami czai się parę naprawdę dobrze wykonanych rzeczy. Szkoda tylko, że są mało praktyczne ;<

      Usuń
  10. Butelkowe spodnie są fenomenalne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przejrzeć nie zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic ciekawego, może coś wybiorę. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie nawidze tego sklepu jak dla mnie tandeta

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nic mi się nie spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolekcja nie podoba mi sie, ale kupiłam tylko to futerko na jedno ramie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne są spodnie, futro i naszyjnik, więcej nic nie zwróciło mojej uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. MI nic takiego nie przypadło do gustu :///-Lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń
  18. Szału nie ma, w sumie nic ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Słaba ta kolekcja, nie wiem czy coś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze okropna kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzy lata temu jeszcze RIO w miarę lubiłem, lecz odkąd jest w luj "brokatowe", nie przepadam za sklepem, a kolekcja jak zwykle słaba.

    OdpowiedzUsuń
  22. is you know generally vegetables 30 yet at any rate so we could likely proceed with this one but I'm going to go Intellimax IQ to the better trust it he's Andhra so what I'm not sure to mention this at an early stage yet rather why is these one sees to detoxification banned in standard nutritional biochemistry act like is the bona fide trap that we use in .

    http://masspmmusclegrowth.com/intelimax-iq/

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!