Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Makijaż #14

Kosmetyki:
1x Farba:
   - Doree (Lavender)
3x Kredka do twarzy:
   - Transform (Bronze Shade Stick + Alabaster Shade Stick + Moondust Shadestick)
3x Cień do powiek:
   - Dot (Lilac Purple Eyeshadow + Fire Lime Shadow + Shadow EyeShadow)
1x Eyeliner:
   - Dot (Rose Opal Eyeliner)
 3x Puder:
   - Transform (Bronze Blush)
   - Dot (Melon Madness Blush + Grey Ghost)
2x Ołówek do brwi:
   - Dot (Milk Chocolate Eyebrow Pencil)
   - Sephora (Royal White Eyebrow Pencil)

18 komentarzy:

  1. Tym razem kolorystyka mi się nie podoba, gdyby zmienić ta zieleń byłoby super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez się nie calkiem podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Policzki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż oka jest śliczny ale nie pasuje do koloru włosów :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż oka, lecz ta zieleń nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak pół na pół bym rzekła

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kolorystka, podoba mi się. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ty to robisz, że te przejścia między kolorami są takie cudne. Świetny mejkap, ta zieleń z żółtym pasuje do biżu

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje makijaże zawsze intrygują, tak jest i z tym. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Średnio mi się całość podoba, ale jak wyżej-przejścia pomiędzy kolorami są cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaz okropny. Bez obrazy ale nic mi sie nie podoba

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się, żal mi policzków i tego białego czegoś pod oczami ;/ za to same oczy genialne

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny makijaż, dość subtelny, tylko za wysoko użyłaś pudru do policzków ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Konturowanie straszne, ale za to oko, ulala :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju jaki śliczny ! Makijaż oka podbił moje serce ! Zayebisty !-lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie do końca jestem przekonana tą kolorystyką, oko wygląda świetnie reszta już nie za bardzo mi przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wygląd i kolorystyka.
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo urzekł mnie ten makijaż *-*

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!