Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowe prezenty za przedłużenie członkostwa SuperStar
Jestem ciekawa przedstawionych rzeczy ponieważ tylko tyle udało mi się znaleźć w spoilerach. 
Kolor torebki oraz sam jej fason jak dla mnie super, kotek słodziutki, a sofa bajka.
 Czy to będą nadchodzące nowości ( trochę ich za mało) czy małe gratisy?
Co myślicie?

EDIT: 
Powyższe rzeczy trafią do naszych apartamentów, jeśli kończy nam się członkostwo SS i je przedłużymy. 


Nie uwierzycie, ale za sekundkę znalazłam realny odpowiednik:)
Aż robi się wiosennie...
( znalezione na nemesis-on-earth.tumblr.comamazon.com)

22 komentarze:

  1. Chce to, w pierwszej kolejności pomyslałam ze to prezentu za przedłużenie ss ale sama nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to cudne... *-* Trzeba będzie jakoś zdobyć ;) Ja się kiedyś zdziwiłam jak przez przypadek znalazłam pierwowzór siedzącego chłopaka z Pals, a jest nim Calvin Harris >> http://www.famemagazine.co.uk/wp-content/uploads/2014/12/Harris-ARMANI2.jpg

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde :D faktycznie to on i nawet ciuszki te same :D

      Usuń
  3. Rzeczy za przedłużanie ss zawsze są świetne tak jak i te, ale jakoś nigdy nie czekam do końcowych godzin ss, żeby doładować dla prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to słodkie :D Fajnie byłoby mieć w sumie :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to słodkie :D Fajnie byłoby mieć w sumie :')

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez sensu jest to, że trzeba czekać, aż zostaną nam chyba tylko dwa dni ss. Chętnie przygarnęłabym te rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczy są przeurocze!


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedługo kończy mi się członkostwo, więc na pewno przedłużę. Prezenty są naprawdę świetne. Ten kotek jest przesłodki. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  9. Meh, trochę muszę poczekać aż mi się akończy ss. Do tego czasu pewnie prezenty będą inne, bo ostatnio jakoś często zmieniają (?)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super są te rzeczy! Jedne z lepszych prezentów moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za boskie rzeczy tak wiosenie tak cieplo ja jednak jeszcze mam 90 dni ss

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejciu jakbym swojego kota widziała♥ No przepiękne rzeczy i ta torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy -Lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne ale nawet superstar nie jestem teraz :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy, torebka jest bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne rzeczy :) Niestety raczej nie będę przedłużać superstar jak na razie .

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy, ale nie mam zamiaru przedłużać członkowstwa

    OdpowiedzUsuń
  18. Niedawno przedłużyłem moje członkostwo ss :/ jak bym wiedziała ze bedą jakies dodatki to bym poczekała no rzeczy sa na prawdę fajne.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!