Blog w dniu 18.08.2017 (ewentualnie 19.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


25 kwietnia 2016

Indian Summer

Cześć! Od razu przepraszam, że tydzień temu nie było posta.
Nie umiałam totalnie nic wymyślić i zauważyłam, że nie tylko ja
miałam taki problem z weną ;)
Każdy już dodał coś od siebie na temat Coachelli, więc ja też
pokażę Wam swoją stylizację. 

[Co do samego festiwalu, to mam wrażenie, że w ogóle nie chodzi w nim
o muzykę, tylko o ciuchy blogerek. Nie widziałam nigdzie nic na temat samych
koncertów, a jak sprawdziłam, kto w ogóle gra, to kojarzę może 5% wykonawców.]




| Kapelusz Stardesign Hair Bluzka Nelly Okulary It Girls |
| Torebka Nelly Spódnica Bizou Buty The Jet Set Tatuaż Ink'd |
Wydaje mi się, że przy przeróbce coś pomieszałam z kontrastem, więc jeśli doll
wygląda dziwnie, to przepraszam ;)

A w ogóle to jak Wam się podoba doll w nowych włosach? Wreszcie
zainwestowałam w coś porządnego. Chyba upodabniam ją coraz bardziej
do prawdziwej mnie.

Liczę na szczere opinie!

26 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba. Nie przepadam za tą spódniczką, ale tutaj wygląda świetnie! To zdecydowanie moje klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tej spódniczki używałam ostatnio, jak dopiero zaczynałam ze stardoll, czyli z 5 lat temu :D

      Usuń
  2. Stylizacja bardzo dobrze ukazuje styl panujący na festiwali, chociaż ja zmieniła bym tutaj buty na jakieś cięższe np. motocyklowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba coś kombinowałam z ciężkimi butami, ale nie znalazłam odpowiednich. Ale dzięki ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładna stylizacja ! Podoba mi się połączenie tej bluzki z spódniczką :)-lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio zaobserwowałam, że z Coacheli zrobił się pokaz mody ... co do stylizacji to bardzo mi się podoba, śliczne są te buty ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię taki festiwalowy styl, więc podoba mi się (włosy takze:)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi nie do konca sie podoba ta stylizacja, za duzo czerni

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za tą spódnicą, ale myślę, że tutaj pasuje. Całość mi się podoba. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja, ale kapelusz zbędny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie, fajnie, że połączyłaś tą spódniczkę z czymś ciemniejszym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna stylizacja,muszę przyznać że ta spódniczka wygląda tu zadziwiająco dobrze

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja. Podobają mi się tu okulary ^^


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie polubię tej spódniczki, ale tu wygląda dość ladnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna, okulary wyglądają świetnie - są idealną kropką nad "i". :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfekcyjnie!!💋💋💋
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się bardzo podoba :D Świetnie wykorzystałaś tę spódniczkę której ja szczerze nie cierpię, a te frędzle i rozwiane włosy dodają klimatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja pozbyłbym się kapelusza, ale reszta mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba, świetna robota :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chyba trochę odbiłam się od dna :D

      Usuń
  18. Perfekcyjnie!!💋💋💋
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealne połączenie spódnicy z górną częścią

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  20. dłuższa spódnica i byłabym zachwycona.. czepiałabym się dorabianego kapelusza, ale jest nieźle

    OdpowiedzUsuń
  21. A to dziwne, bo w tym roku było naprawdę sporo dobrych zespołów ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy