Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

8 kwietnia 2016

Duet: DIY Ripped Jeans

Wreszcie mam te spodnie ^^
1 Kurtka Evil Panda | Bluzka Basics | Naszyjnik YSL | Spodnie Callie's Picks | Kopertówka nelly.com | Buty nelly.com

2 Płaszcz Callie's Picks | Bluzka It Girls | Naszyjnik nelly.com | Spodnie Callie's Picks | Buty Basics

21 komentarzy :

  1. 2 jest OK, chociaż dałbym inne buty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 jest spoko tylko zmieniła bym buty i wyciągnęła ten naszyjnik/stanik z pod bluzki xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja jest boska *.* W drugiej zmieniłabym buty ;)



    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tych spodni niestety nie mam. Nie zdazylam kupic jak to ja... stylizacje sa cudowne lecz 2 jest lepsza

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, która lepsza... <3
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacje, nwm która lepsza. 😀Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacje, nwm która lepsza. 😀Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje bardzo porządne :) Nie rozumiem trochę fenomenu tych spodni XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie bardzo fajne, ale nie wiem po co w stylizacji z płaszczem ten czarny kapelusz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię tych spodni, więc średnio mi się te stylizacje podobają. Druga jednak jest trochę lepsza, chociaż zmieniłabym buty.ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie są okropne, nie rozumiem ich fenomenu xD Ze stylizacji podobają mi się obie, ale druga fajniejsza :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje, obie przypadły mi do gustu, choć druga bardziej

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie są świetne, ten krój i kolor. Bardzo się cieszę, że się pojawiły w CP. Stylki bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardziej podoba mi sie stylizacja nr. 1

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga bardziej mi się podoba, choć wymieniłabym kilka rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  16. ❤Piękne stylizacje -lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie zwyczajne, widziałem pełno podobnych stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  18. Preferuję drugą, ale dlaczego naszyjnik jest pod bluzką? 0.o

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy