~1.650.000 wyświetleń
Ostatnie Komentarze
Komentatorzy Tygodnia (10)
TESTOWE

14 kwietnia 2016

Boho chic

Hej :) Od półtora tygodnia choruję, i to dlatego w ubiegły czwartek nie ukazał się post, choć raczej nie odczuliście tego, bo na blogu dużo się dzieje.  W dodatku już w poniedziałek zaczną się moje Igrzyska śmierci i Próby ognia ( kto oglądał/czytał i jest w 3 kl. gim. ten wie o co chodzi). 
_________________________________________________________________________________ 

Dzisiaj mam dla Was stylizację w stylu boho, a zainspirowało mnie do tego połączenie topu i spódnicy. 

Top - LE|Spódnica - Miss Sixty|Torebka - B.Bizou|Sandałki, bandana - Riviera|Kapelusz - MM Fashion

Podoba się Wam? 
Komentujcie 

37 komentarzy :

  1. Gdyby sciągnąć ten kapelusz i bandane to było by świetnie, powodzenia na egzaminach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapelusz i bandana występują w formie wypełniacza, bo wydawało mi się, że bez nich byłoby pusto.

      Usuń
  2. Podoba mi się, mnie też to czeka w poniedziałek, ale praktycznie nic sobie nie powtarzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam tak samo, nie wiem od czego zacząć nawet, żeby powtórzyć, ale znając mnie to i tak "nie będę miała czasu"

      Usuń
    2. Tak samo jest ze mną, ale ja nawet nie chce za duzo powtarzać, bo wszytsko się pomiesza, a i tak uczyłam się dość systematycznie przez te 3 lata. Dlatego nie rozumiem ludzi z mojej klasy, którzy mają ogromne segregatory , w tym każdy z innego przedmiotu.

      Usuń
    3. U mnie nie ma takiej osoby :) Większość to olewa i będzie strzelać w b :)

      Usuń
  3. Całkiem ciekawa i oryginalna stylizacja. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Igrzyska czas zacząć! Ja ciesze się jedynie że nie piszę historii i wosu :) życzę Ci powodzenia! Stylizacja fajna, spódnica jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie piszesz? Zazdroszczę ;) Ja muszę dobrze napisać część humanistyczną i matematykę, bo tylko to potem mi będzie potrzebne w życiowej karierze. :D

      Usuń
    2. Opłaca się mieć tytuł laureta z wosu :) martwię się tylko o matmę, ale mam nadzieję że będzie dobrze. Tobie też na pewno się uda!

      Usuń
    3. O faktycznie zapomniałam, jest takie coś :D Ty również dasz radę :)

      Usuń
  6. Stylizacja jest super! Kolory są śliczne ^^
    Również idę na bój xD


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja :D Połączenie topu z spódnicą boskie :)-lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapelusz mi się średnio podoba, ale reszta jest bardzo fajna :D
    Co do testów, nie przejmuj się zbytnio nimi jak i wynikami, nie będą ci tak naprawdę do niczego potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie coś więcej niż OK :) Doczekałam się :D
      Ja się nie przejmuję, tylko nie mogę się doczekać:) Egzaminy są potrzebne mi tylko na papierku, bo chcę się dostać do dobrego liceum. ;)

      Usuń
  9. nie podoba mi się, trochę za chaotycznie i kolorowo
    ale za to spódnica jest ładna ;D
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być kolorowo, jest wiosna, widać promienie słońca. Nie może być zawsze monotematycznie. :D

      Usuń
  10. No sama nie wiem, niby wszystko gra, ale jednak coś mi nie pasuje.
    Powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię boho, lecz stylizacja wyszła Ci bardzo dobrze :) Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz odnośnie mojej stylizacji. Nie dziękuję za powodzenie (wiem -głupio brzmi):D

      Usuń
  12. Genialna baza, mam wątpliwości do dodatków. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatki dobierałam w taki sposób, aby nie odbiegały kolorystycznie i stylistycznie od bazy :)

      Usuń
  13. Podoba mi się stylizacja, może jedynie zmienilabym bransoletkę.
    I również mam egzaminy, błagam o rozprawke na polski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to może być cokolwiek, oby był ciekawy temat, w którym mogłabym się wykazać :)

      Usuń
  14. Ojej śliczna, nic bym nie zmieniała. 😍😍😍
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi się, całkowicie nie w moim stylu. Powodzonka na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna przerobka koloru. Podoba mi se bardzo aczkolwiek nie lubie tego stylu.

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy