~1.650.000 wyświetleń
Ostatnie Komentarze
Komentatorzy Tygodnia (10)
TESTOWE

25 marca 2016

Świat cierpi na brak mężczyzn, szczególnie tych, którzy są cokolwiek warci


Kochani! Zapraszam na kolejną aranżację ode mnie!



Pomysł na dzisiejszą aranżację wpadłam przypadkiem i muszę powiedzieć, że efekt całkiem mi się podoba. Czarno białe odcienie nadają nowoczesności i charakteru całości. Ja chętnie bym tam sama zamieszkała :) 


Co myślicie o tej aranżacji?
Podoba Wam się taki klimat?
Czekam na opinie i przy okazji jeszcze raz Wesołych Świąt :)

15 komentarzy :

  1. Świetna, moje ulubione połączenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ta aranżacja. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna aranżacja, ale w oknie po prawej brakuje jakiegoś widoku. Aż się prosi o jakiś widok :-)
    Tytuł..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę powiedziawszy miałam zamysł żeby to była taka ściana i specjalnie dałam szary pod tym :)

      Usuń
  4. Cudowna aranżacja, super rozwiązanie z tą szarą ścianą ;)
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chętnie bym się tam wprowadziła :D Piękna aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super aranzacja ! Ja bym sie tam chetnie wprowadzila. Klimat jest jak dla mnie idelany !

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię to to za mało, ja to kocham :D

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  8. Ot jak wyobrażam sobie moje pierwsze własne mieszkanie o tak, czarno-biało i nowocześnie, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się :) tak prosto ale jak ładnie ^^

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy