Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

28 marca 2016

Makijaż~ Naturalnie?

W miarę naturalny makijaż. Spodobał mi się ostatnio sposób malowania powieki, tak, że na górze dajemy ciemny kolor a na to bardzo jasny, tak, że powstaje mała kreska- cień. Dalej już pociągnęłam fioletowym i na dole niebieskim. Na usta najpierw nałożyłam szminkę z Dot, potem pocieniowałam tą z Transform, na koniec chciałam dodać z Luxe, nie spodobało mi się to, cofnęłam, a te błyszczące kropeczki zostały :) Pojęcia nie mam dlaczego tak się stało.


+ za każdym razem używam kosmetyków z Transform do pocieniowania twarzy


15 komentarzy :

  1. Piękny makijaż, szczęście że na obydwu oczach wyszło tak samo xd
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Super wyglądają te kreski na oczach

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda makijaż oczu, całość mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny makijaż. Bardzo spodobał mi się makijaż oka, jest cudowny, wszystko ładnie i równo pomalowane

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  7. Może być :) Taki delikatny, ładny ale bez szału ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten patent na tą kreskę, ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszedł świetny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takich makijaży to już się widziało dosyć dużo, więc niezbyt jest co oceniać

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, tylko szminka wygląda jakoś nienaturalnie.
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy