Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Makijaż #13

Kosmetyki:
 1x Farba:
   - Doree (Tulip)
★ 3x Kredka do twarzy: 
   - Transform (Bronze Shade Stick + Alabaster Shade Stick + Moondust Shadestick)
★ 3x Cień do powiek: 
   - Dot (Poison Ivy Green Eyeshadow + Moss Green Eyeshadow)
   - Sephota (Eyeshadow Pearl No10)
 4x Błyszczyk:
   - Transform (Flamer Lip Gloss + Geisha Lipgloss + Peach Lipgloss)
   - No name (Maybelline) 
 1x Eyeliner:
   - Dot (Rose Opal Eyeliner)
 1x Kredka do oczu:
   - Dot (Black Eye Kohl)
 1x Tusz do rzęs:
   - Dot (Lengthening Mascara)
 4x Puder:
   - Transform (Bronze Blush)
   - Dot (Pearl White Blush + Melon Madness Blush + Grey Ghost)
 2x Ołówek do brwi:
   - Sephora (Eyebrow Pencil Khaki + Royal White Eyebrow Pencil)

21 komentarzy:

  1. Jeden z piękniejszych, jeśli nie najpiękniejszy, makijaż jaki widziałam na Stardoll. Cudo :)

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki precyzyjny i ile kosmetyków trzeba użyć...ale efekt jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zaskoczona takim talentem. Bardzo mi sie podoba a kolory fajnie dopasowane.

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jak na razie mój ulubiony z Twoich makijaży. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny. *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne połączenie różu i brązu. Niskie pokłony Karolino :)
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś mejkapmajster, prześlicznie wyszło po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie się prezentuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczy są świetnie pomalowane, ale usta z błyszczykiem mi się nie podobają. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie po raz kolejny!
    BTW zmienilaś coś w twarzy? Wyglada jakoś inaczej... czy mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie użyłam w tym makijażu rozświetlenia pod wewnętrznymi kącikami oczu, bo chciałam aby był bez dodatków ze stardesign hair. Zmieniłam również kolor oczu na jaśniejszy brąz. :P

      Usuń
  11. Makijaż idealny, po prostu cudowny. Btw. strasznie podoba mi się ta fryzura :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż, bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż jest w porządku.
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!