Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: B&W

1) Okulary - LE | Koszula - PPQ | Pasek - Sonia Rykiel Tribute | Spódnica - Callie's Picks | Buty - Museum Mile
2) Top - YH | Spodnie - Nelly.com | Marynarka - Pals | Apaszka - Museum Mile | Torebka - Callie's Picks | Buty - YSL Tribute

Przyznaję, że nie miałem pomysłu na ten post. Na szczęście klasyczne połączenie czerni i bieli zawsze się sprawdza. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i tym razem. 
Jak zawsze czekam na opinie w komentarzach :>

17 komentarzy:

  1. Hej ! Super stylizacje !
    Połączenie tej spódnicy i bluzki zjawiskowe !MI bardzo się podoba :))-Lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne obie, ale najbardziej podoba mi się połączenie printów w pierwszej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja nie trafia w mój gust, ogólnie nie przepadam za mieszaniem różnych wzorów .
    Druga bardziej przypadła mi do gustu .

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo to, że kolory printów w pierwszej stylizacji do siebie pasują, to ich połączenie mi się nie podoba. W drugiej dałabym białe buty, poza tym okej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam połączeni bieli i czerni, jest ponad czasowe, pierwsza stylizacja mnie urzekła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet mi się podobają. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda to połączenie wzorów w pierwszej stylizacja :D Druga też bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooo ! Pierwsza stylka wygrała ! :D
    Druga też bardzo fajna, szczególnie wykorzystanie chusty. :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Może to trochę chamsko zabrzmi, ale najbardziej ze wszystkiego podoba mi się grafika początkowa xD ale oceniając tylko stylizacje, podoba mi się bardziej pierwsza ;) przepraszam, jestem szczera xD
    xxlena4444x

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje mi się nie podobają.
    ukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń
  11. W 1 zmienilabym buty na jakes lekkie ale nie lubie polaczen roznych wzorow wiec nie za bardzo w moim stylu. 2 zas jest lepiej wykonana

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga stylizacja bardzo mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!