Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Co robi grabarz? Częstochowa

Matury raczej poszły dobrze, także dzięki Wam za wsparcie! Byłam niezwykle zaskoczona tak dużą ilością komentarzy. Jesteście niesamowici, skoro tak ciepło mnie przyjęliście po długiej przerwie! Muszę przyznać, że po dwóch nocach spędzonych w pociągach czuję się trochę kiepsko. Jasna Góra w Częstochowie wygląda jednak niesamowicie, mimo że na każdym kroku widać jak biznes radia maryja i innych okienek z cegiełkami się kręci. Nawet w toaletach, gdzie ciągle przypominano, by wrzucić "co łaska". A co u Was? Jakieś przygody? Przygotowania do świąt w toku? Bo u mnie jeszcze spokojnie.

Pozdrawiam,
Sejcia

34 komentarze:

  1. Do świąt jeszcze trochę, więc przygotowania dopiero w przyszłym tygodniu. Miłego pobytu w Częstochowie! Co do stylizacji, to bluzka jak dla mnie nie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, było całkiem w porządku! U mnie też raczej zaczniemy w przyszłym tygodniu, już nie mogę doczekać się ciast :D Dzięki za opinię :)

      Usuń
  2. U mnie również żadnych przygotowań do świąt, stylizacja mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięks. Zobaczysz, w następnym tygodniu się zacznie jajcarstwo :D

      Usuń
  3. stylizacja mi się podoba, dobrze że święta spędzę u babci ♥\:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. U babci zawsze najlepsze jedzenie ♥

      Usuń
  4. Ładna stylizacja, taka wiosenna, ja właśnie wracam z Londynu, a matura próbna już w przyszłym tygodniu więc, mam nadzieję, że mi też pójdzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosennie, w przeciwieństwie do londyńskiej pogody :D Choć szczerze mówiąc jak dziś wysiadłam z pociągu to około 8:00 prószył śnieg. Mogłam nie rozbierać choinki, jak widać teraz też wyglądałaby normalnie xD Dzięki, jak powiedziałam, będę trzymać kciukolki

      Usuń
  5. Stylizacja nawet mi się podoba, chociaż średnio mi tutaj torebka pasuje. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu kwiatki, tam kwiatki, to zaszalałam i ją założyłam. Dzięki :)

      Usuń
  6. U mnie spokój, też muszę sobie coś przypomnieć do moich egzaminów, ale nie mam siły..
    Stulizacja fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez spiny, są drugie terminy :'D Ale prawda jest taka, że im szybciej tym z głowy. Dzięki bardzoo

      Usuń
  7. Ja akurat nienawidzę jakichkolwiek świąt więc cieszę się póki mam spokój ,a stylizacja bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego, przecież jest tyle pysznego jedzenia, każdy lubi jeść! xD Dziękuję, fajnie że się podoba :)

      Usuń
  8. Piękna stylizacja, spódnica mnie urzekła :)
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, dziękuję bardzo :) Strasznie lubię tę spódnice

      Usuń
  9. Super stylizacja ! Bardzo lubię, jak łączysz te wszystkie niepasujące do siebie kawałki w zgrabną całość. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mi to wychodzi :) Dzięki za miły komentarz 💕

      Usuń
  10. Bluzka do wymiany, ale w dole się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie tylko sprzatanie na razie daleko gdzies wszystko xD ale przyjdzie w swoim czasie na przygotowywyania

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja :) U mnie przygotowań jeszcze nie ma, pewnie dopiero w przyszłym tygodniu się zaczną

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ;) Tak już wiosennie się kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie, brakuje tego ciepła i żywych kolorów. Rzygam już tą szarawą za oknem :| Dzięki bardzo!

      Usuń
  14. Gdzie suchar?!
    Gratuluje ;)
    U mnie jeszcze zadnych przygotowan nie ma i nie wiem czy beda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tym razem w tytule! Ale jak to nie wiesz czy będą, króliczka nie będzie?! :|

      Usuń
    2. O, racja :D przyznaje ze nie przeczytalam wczesniej tytulu :( moja rodzina raczej uznaje boze narodzenie ;p

      Usuń
  15. Mnie się bardzo podoba, fajnie wygląda ta stylka :D
    U mnie dom już praktycznie ogarnięty, także z górki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, szybko, ogarnęłaś chyba jako jedyna :D Dzięki!

      Usuń
  16. Super stylizacja. <3 <3 a co do świąt to dziadek do mnie przyjeżdża.
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  17. ♥ Hej ! U mnie przygotowanie trwają wielką parą ,każdy sprząta , to tu to tam ,jeździ do sklepu to po składniki to po dekoracje , a ja siedzę w do mu chora akurat na święta ,ale ja mam szczęście :/ Co do styliazcji bardzo mi się podoba ! Supcio :)Życze miłego pobytu w Częstochowie :)-Lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!