Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

1 lutego 2016

Nowości w apartamencie!


Dzięki funkcji multiselecction, możemy jednocześnie 
"złapać" kilka przedmiotów i wtedy nimi manewrować.
Zmniejszać, zwiększać, przesuwać oraz wrzucić do schowka.

Podoba Wam się ta zmiana?
Wydaje mi się, że może być przydatna ;) 

9 komentarzy :

  1. Zmiana całkiem przydatna dla osób, które dekorują apartamenty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zostaniesz kiedyś obsypany babeczkami, to przynajmniej da się je sprzątnąć za jednym zamachem :D

      Usuń
  2. Fajnie, fajnie :) Przyda mi się ta opcja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie zmiana na plus. :)
    Katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy mi się przyda, ale wydaje się całkiem okey :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby dobra zmiana ale nie wiem czy dla mnie przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że bardzo przydatna, choć jeszcze z niej nie skorzystałam

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy