Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
♥ ModoDekor - wydanie Walentynkowe ♥

Zapraszamy na specjalnie Walentynkowe wydanie ModoDekoru!



Kochani! Dziś święto zakochanych :) Ja na razie go nie obchodzę i nie specjalnie za tym przepadam :D Chcąc umilić Wam ten czas postanowiłam zainspirować się do dzisiejszego wydania tematyką ślubną.



Dla każdej Panny Młodej jest to jeden z najważniejszych dni w życiu. Niektórzy również twierdzą, że jedyny w którym kobieta wie w co się ubrać :) Makijaż, fryzura, dodatki i oczywiście ta wymarzona i najpiękniejsza suknia księżniczki ♥


♥ Tego dnia wszystko musi być wyjątkowe. ♥ 








 Również wszelkiego rodzaju dekoracje są ważne. Kwiaty, przystrojenie kościoła i sali. Ja postawiłam na połączenie bieli i różu, kierując się swoimi marzeniami ♥ Stardoll nową dostawą dał mi tu pełne pole do popisu i uważam, że wnętrze wygląda fenomenalnie!



Muszę się przyznać, że ja gdy przeglądam suknie podobają mi się prawie wszystkie i gdybym miała zdecydować teraz się na jedna było by trudno :D





Skąd u mnie już zainteresowanie sukniami ślubnymi? Moim marzeniem jest projektowanie ich ♥ Uwielbiam koronki, koraliki czy tiule. Oczywiście każdy ma swój styl i wiele z Was na pewno bardziej gustuje w klasyce, która ma swój urok!

W tym dniu każda z nasz chciałaby poczuć się jak księżniczka i być w centrum uwagi. Jest to oczywiście zrozumiałe. Pamiętajmy jednak by spełnić swoje marzenie o idealnym ślubie 
A przede wszystkim nie zapominajmy o co w tym dniu tak naprawdę chodzi :)



Co myślicie o dzisiejszym wydaniu ModoDekoru?
Czekamy na opinie!






19 komentarzy:

  1. Bardzo urocze i słodkie wydanie.
    Suknie ślubne świetne, bardzo podobają mi się wystroje apartamentów :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda tak estetycznie i wspaniale. :)
    Katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  3. miło się czyta i nastrój wywołany poprzez zdjęcia daje że samemu odczuć presję przed ślubem :D
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja pierwsza aranżacja <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to ładnie wszytko wyszło, moim marzeniem jest ślub gdzie głównymi kolorami będzie biel i błękit.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba najlepsze wydanie do tej pory, chociaż wszystkie były na wysokim poziomie :) Wszystko dopracowane w najmniejszym calu, jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, ze Ci się tak podoba :) Postaram sie utrzymać taki poziom, ale nie zawsze starcza mi czasu :(

      Usuń
  7. Tak ;p Muszę podziękować osobie która mi go podsunęła

    OdpowiedzUsuń
  8. Daliście czadu! Nie mogę się napatrzeć na tę "młodą parę" i to wnętrze! :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne ♥. Pierwsza aranżacja- mistrzostwo. Jestem również zauroczona dekoracją stołu weselnego. Panna młoda wygląda zjawiskowo. Cały post świetnie opracowany. ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne suknie :) ciekawe ile kosztują :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!