Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
makijaż - graceful nude
Dziś mam dla Was makijaż w beżach, brązach i karmelach. Jednym słowem, to, co lubię najbardziej!

Makijaż zaczęłam od muśnięcia policzków dwoma różami ( wszystko załączone na obrazku! ), najpierw ciemniejszym, przy którym nałożyłam jasny. Usta pomalowałam szminką ( z kiedyś tzw. "ukrytego sklepu", wgl. są jeszcze jakieś teraz? ) w kolorze ciemnego brązu, którą potem rozświetliłam na środku ust. Na oczach widnieją trzy cienie - jeden z Sephory, drugi z Natura Faces i trzeci, ze słynnego Dot. Zaczęłam od najciemniejszego, który nałożyłam dookoła oka. Tak samo zrobiłam z pozostałymi kolorami, próbując stworzyć delikatne przejście między nimi, a kolorem skóry. Górną linię rzęs pomalowałam tuszem.


Co myślicie o makijażu? Też lubicie takie kolory?
Zapraszam do oceniania i komentowania posta! :)

15 komentarzy:

  1. Fajny, ja osobiście uwielbiam właśnie makijaż w takiej kolorystyce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Natura Faces i brązowa szminka to najlepsze darmówki :D uwielbiam. Makijaż bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminka także jest z Natura Faces, ale to nie były darmówki, były za Starmonety ( właściwie, to jak darmo ). :D Dziękuję! :)

      Usuń
  3. Ładny, ale mnie nie urzekł :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż ładny. Ogólnie z buzi Twoja laleczka to taka Jessica Alba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż bardzo fajny, ale moim zdaniem doll ma dziwnie rozstawione czesci twarzy. Albo te oczy sprawiają takie wrazenie... nie wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tak patrzę, to jest jakiś mały problem z tą twarzą. Chyba to właśnie te oczy są za wysoko. :P

      Usuń
  6. Fajny, ale tak jak Soxo, uważam że te części twarzy są źle rozstawione.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak moja przedmówczyni stwierdzam, ze części twarzy są dziwnie rozstawione. Usta są za wysoko podniesione. Nie podobają mi się te oczy, źle nakłada się na nie cienie.
    Sam makijaż jest bardzo delikatny, prawie go nie widać, ja jednak bardziej podkreśliłabym kości policzkowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż jest bardzo ładny :D Nie trzeba się martwić, że nie będzie pasował do stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja tam uważam, ze twarz wygląda ładnie. Toć nie każdy z nas jest idaleny :D Na stardoll też nikt nie musi taki być. Co do makijażu to bardzo mi się podoba. Taki delikatny i subtelny, ale wygląda ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie bardziej wolę, gdy makijaż jest kolorowy, wyrazisty, ale ten jest ładny. :D

    ZawszeKotka25

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!