Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Inhale, exhale

Można powiedzieć, że dziś wydanie specjalne spotlight, ponieważ
wybrałam osoby, które pokazują swoje projekty.  

beauty
Tym razem trafiłam na wiele pięknych dollek, ale czegoś takiego
jeszcze nie widziałam, więc postawiłam na męską doll. Może nie
jest to idealne odwzorowanie, ale chyba przyznacie, że 
nie sposób się nie domyślić kto to ;)

fashion
Miałam do wybory jeszcze Jack'a Sparrowa, ale uznałam, że chyba to
dosyć oklepany temat. Chociaż wkonanie było świetne. 
A ocenę pracy 1997sendy1997 pozostawiam Wam.

decor
Na pewno widzieliście słynną Monę Lisę na spotlight już
wiele razy, bo NAZELI_RAK sieje tam spustoszenie :D
Wybrałam pracę, która moim zdaniem jest najciekawsza
(i dosyć zabawna, jak się spojrzy na twarz Boga)

Proszę Was oczywiście o opinię i oddanie głosu 
w ankiecie. Wreszcie umiem ją wstawić do posta!

Najlepszy projekt:
hussein1234
1997sendy1997
NAZELI_RAK
Poll Maker

11 komentarzy:

  1. Ten chłop ma gotowce z stardesign, nic sam nie wykonał oprócz pojedyńczych kosmyków :")))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach wiedziałam że ktoś się przyczepi :D już nie chciałam zmieniać osoby, no i poza tym nigdy nie było faceta ;)

      Usuń
    2. może i ma gotowce, ale ogólnie fajnie wygląda twarz jego doll.
      Co do Nazeli_rak to sama ostatnio przeglądałam jego konto i oniemiałam. Świetne scenerie w pokojach zaaranżowane.

      Usuń
  2. Jak dla mnie każdy wykonał bardzo dobrą pracę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wo pokój decor wygrał, strasznie mi się wszystko podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. każda była na swój sposób super, ale ostatnia praca bije wszystko

    OdpowiedzUsuń
  5. BOŻEEE !!!!! KURT AAAAAAA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to było moje pierwsze wrażenie. A tak po za tym, świetna interpretacja obrazu.

      Usuń
  6. Nie mogę się zdecydować, czy wybrać fashion, czy decor - są fenomenalne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie genialne, ale fashion najlepszy!
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!