Blog w dniu 19.08.2017 (ewentualnie 20.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


16 lutego 2016

Draped Sienna

Bardzo przepraszam, że wczoraj nie pojawił się post. Stylizacja była
gotowa, ale trochę się zakręciłam. Najpierw czekałam na sensowną godzinę
publikacji, a potem o tym zapomniałam i wyszłam z domu ;)

Ale do rzeczy. 
Dziś szarość przełamana jednym rudym elementem. Wydaje mi się,
że całość się zgadza. Długo nie umiałam nic stworzyć z tą bluzką,
więc nowe spodnie mnie uratowały. Dzięki temu ogonowi, doll nie 
wygląda na zbyt pogrubioną.


| Koszulka LE Pasek Royalty Spodnie Giambattista Valli Couture Tribute |
| Bransoletka Mortal Kiss Okulary PPQ Torebka Miss Sixty |
| Sweter Mr. Buty PPQ |

Co sądzicie? Liczę na opinie ;)

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że tak się spodoba dziękuję :)

      Usuń
  2. Genialna, chyba najlepsza od Ciebie ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobra! chętnie zobaczyłabym tu ciemnobrązowe sandałki, aczkolwiek i twoja opcja jest poprawna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o brązowych, ale nie znalazłam u siebie pasujących. Dziękuję :)

      Usuń
  4. Kurczę, ta bluzka jest obłędna. Stylizacja totalnie mnie kupiła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę częściej po nią sięgać :) dziękuję

      Usuń
  5. Niby prosta stylizacja, ale naprawdę robi wrażenie :D Jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha,odzyskałam wiarę w siebie przez te komentarze xd
      Dzięki!

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba. :) jedynie te okulary w ręce mi przeszkadzają, ale to zawsze.
    Katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna stylka. Kolorystyka jest świetna. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy