Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
We can be Heroes, just for one day
Z samego rana takie niemiłe wieści. Zmarł David Bowie. A w zeszłym 
tygodniu Lemmy... Teraz bardzo, bardzo się boję, kto będzie następny!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Dzisiaj znowu spokojna stylizacja. Muszę przyznać, że jestem 
z niej zadowolona, a szczególnie z tego, że udało mi się wyciąć tą
marynarkę xd. 
Moja doll po raz kolejny w nowej odsłonie - szybko mi się nudzą
fryzury. I jak zwykle, żeby nie przepłacić, robię je sama.

(Właśnie zobaczyłam że zepsuły mi się włosy na screenie i musiałam 
je dokleić!!!)

| Koszulka Nelly Marynarka Callie's Picks Spodnie Original Future
| Okulary PPQ Pasek It Girls Torebka Nelly Buty Nelly |

Jak zwykle liczę na Wasze opinie, także na temat mojej doll ;)



19 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, a doll jest prześliczna :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, doll chyba zostanie taka na dłużej :)

      Usuń
  2. Doll wygląda super, szczególnie oczy przyciągają uwagę. Co do stylizacji jest ciekawa jednak chyba nie w moim stylu. Dała bym torebkę do tyłu i było by oki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta torebka mnie samą tez trochę razi, ale berdzo chciałam ją zaprezentować w wersji mini :)
      Dziękuję za miłe słowa :3

      Usuń
  3. Ała! http://oi65.tinypic.com/n48sqo.jpg
    Ale stylizacja świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to jest część torebkii xddd wiem że to głupio wyglada

      Usuń
  4. Fajnie to wygląda :) Ale z nogą trochę nie poszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komentarz wyżej ^
      torebka się niefortunnie zgrała z tłem i już mi się nie chciało poprawiać :D

      Usuń
  5. Najlepsze są te włosy♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Często się zdarza że na screenie fryzurki z projektów się rozjeżdżają :< ale dałaś rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tych włosach twoja doll wygląda fenomenalnie, przeszkadzają mi tylko trochę nienaturalnie niebieskie oczy.
    Stylka, jak większość twoich jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna stylizacja i doll też ładna :)
    Mną też wstrząsnęły trochę te wieści...

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jak najbardziej mi się podoba. Co do nogi to czepiać sie nie będę, bo wiem jak to jest ( chociaż za Chiny Ludowe nie umiem wstawić tła, a Gimp nie chce mi się otworzyć). :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to właściwie robię wszystko w PF, łatwiejszy i niczego mu nie brakuje :)

      Usuń
    2. Szukałam go, ale wszędzie jest płatny, poza tym boję się czy aby nie naściągam sobie przez to wirusów.

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!