11 stycznia 2016

We can be Heroes, just for one day

Z samego rana takie niemiłe wieści. Zmarł David Bowie. A w zeszłym 
tygodniu Lemmy... Teraz bardzo, bardzo się boję, kto będzie następny!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Dzisiaj znowu spokojna stylizacja. Muszę przyznać, że jestem 
z niej zadowolona, a szczególnie z tego, że udało mi się wyciąć tą
marynarkę xd. 
Moja doll po raz kolejny w nowej odsłonie - szybko mi się nudzą
fryzury. I jak zwykle, żeby nie przepłacić, robię je sama.

(Właśnie zobaczyłam że zepsuły mi się włosy na screenie i musiałam 
je dokleić!!!)

| Koszulka Nelly Marynarka Callie's Picks Spodnie Original Future
| Okulary PPQ Pasek It Girls Torebka Nelly Buty Nelly |

Jak zwykle liczę na Wasze opinie, także na temat mojej doll ;)



19 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, a doll jest prześliczna :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, doll chyba zostanie taka na dłużej :)

      Usuń
  2. Doll wygląda super, szczególnie oczy przyciągają uwagę. Co do stylizacji jest ciekawa jednak chyba nie w moim stylu. Dała bym torebkę do tyłu i było by oki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta torebka mnie samą tez trochę razi, ale berdzo chciałam ją zaprezentować w wersji mini :)
      Dziękuję za miłe słowa :3

      Usuń
  3. Ała! http://oi65.tinypic.com/n48sqo.jpg
    Ale stylizacja świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to jest część torebkii xddd wiem że to głupio wyglada

      Usuń
  4. Fajnie to wygląda :) Ale z nogą trochę nie poszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komentarz wyżej ^
      torebka się niefortunnie zgrała z tłem i już mi się nie chciało poprawiać :D

      Usuń
  5. Najlepsze są te włosy♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję <3 są nawet nie tak trudne do zrobienia ;)

      Usuń
  6. Często się zdarza że na screenie fryzurki z projektów się rozjeżdżają :< ale dałaś rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tych włosach twoja doll wygląda fenomenalnie, przeszkadzają mi tylko trochę nienaturalnie niebieskie oczy.
    Stylka, jak większość twoich jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna stylizacja i doll też ładna :)
    Mną też wstrząsnęły trochę te wieści...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślałam że nikt o tym nie wspomni :'(

      Usuń
  9. Stylizacja jak najbardziej mi się podoba. Co do nogi to czepiać sie nie będę, bo wiem jak to jest ( chociaż za Chiny Ludowe nie umiem wstawić tła, a Gimp nie chce mi się otworzyć). :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to właściwie robię wszystko w PF, łatwiejszy i niczego mu nie brakuje :)

      Usuń
    2. Szukałam go, ale wszędzie jest płatny, poza tym boję się czy aby nie naściągam sobie przez to wirusów.

      Usuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy