Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca Głów
Na wstępie chciałbym bardzo przeprosić za długą nieobecność. Musiałem pilnie wyjechać do sanatorium po operacji i nie wziąłem laptopa. Od dzisiaj będę systematycznie dodawał posty, ponieważ już jestem zdrowy i mam czas :D
Dzisiaj chciałbym przedstawić Wam użytkowniczkę o nicku ilgd.
Ilgd pochodzi z Grecji i ma 24 lata.
 Konto utworzyła 30 października 2006 roku.
Jest właścicielką Stardoll Broadcast oraz do niedawna pisała na StarBlogu.
Jej stylizacje są niestandardowe i przy tym wyglądają pięknie.
Co do samej twarzy pani Ilgd, to wygląda inaczej. Jej twarz wydaje się groźna.
 Ciemne cienie przy nosie i oczach dodają fajnego efektu.
Podoba mi się to, że jest mnóstwo kolczyków.
Usta, które mi się bardzo nie podobają, u niej wyglądają bardzo dobrze.
Jedyne co mi się bardzo nie podoba to podkreślenie cieniem obojczyków, 
nie podoba mi się to jak cienie nachodzą na ubrania.



Znacie panią Ilgd ? Co sądzicie o niej i jej wyglądzie ?

12 komentarzy:

  1. Nie znałam jej wcześniej. Zgadzam się z Tobą, jej stylizacje są niezłe, ale doll z bliska według mnie wygląda paskudnie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Woo ! Zakochałam się w drugiej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę tę lalkę po raz pierwszy. Szczerze mówiąc, nieszczególnie mi się podoba, chyba za bardzo zwracam uwagę na poszczególne elementy stylizacji i różnicę w odcieniach, jak w drugiej stylizacji i jakoś mi się to nie łączy.

    OdpowiedzUsuń
  4. akurat widziałam tę stylkę na tsl, ale ona i towarzyszka po lewej kompletnie mi się nie podobają - moim zdaniem piękny chaos. zabawne, ale całkiem podoba mi się ta, na której pokazałaś jej makijaż. a i sam makijaż: takie dziecięce maziaje. ratują ją uszy, cudowne

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje są dosyć ciekawe, jednak sama twarz i makijaż nie podobają mi się. Zgodzę się z tym, co mówiła CzarnaGotka, wyglądają trochę jak dziecięce maziaje.

    -dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesująca, podobają mi się jej stylizacje, ale twarz niekoniecznie.
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka zła :)Stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka zła :)Stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że stylizacje są bardzo ciekawe, doll również oryginalna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Doll faktycznie niebanalna, ale raczej nie trafia w moje gusta

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa i oryginalna doll ;) Potrzeba takich więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Doll wygląda cudnie, chociaż kolczyki mi do gustu nie przypadły.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!