Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jak jest zima, to musi być zimno!
Cześć, witajcie! 

To chyba moja pierwsza stylizacja z tym płaszczo-swetrem ;) Chciałam go sprzedać, ale w końcu postanowiłam, że go sobie zostawię. Zachciało mi się zimowego outfitu i ciuszek się idealnie nadał.

Może i jest czarno i ponuro, ale są złote dodatki, które nieco to łagodzą.
I ten kapelusz... Jak go zdjęłam wyglądało mi jakoś tak łyso. 
A żadna czapka nie wchodziła w grę, nic nie dało się założyć na te włosy. 

Swoją drogą, śliczne są, prawda? 
Nie przepadam za taką długością, ale te akurat pokochałam. 


A jak stylizacja?


15 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja i włosy też ładnie wyglądają.Podoba mi się nawet kapelusz za którym nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja sama nie mogę już patrzeć na ten kapelusz, bo sporo osób go nagminnie nadużywa :P

      Usuń
    2. W tym ja, ale on już przyrósł do głowy mojej doll xd

      Usuń
  2. Świetna !
    Do twarzy Twojej doll w tej fryzurce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super tlo :p a stylizacja swistna, chociaz nie lubie tego plaszcza

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja jest świetna, jestem pod wrażeniem.
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie twoja doll tu wygląda, włoski mega! Stylizacja również super, tło świetnie dobrane. Taki mały szczególik, który uważam za nie potrzebny, to naszyjnik, ale kwestia uznania (zazwyczaj nie lubię przepychu w stylizacjach, sama stawiam zawsze na małą ilość dodatków, lubię jak jest przejrzyście i jest zachowana równowaga). Poza tym - po kolejnym, ostatnim zerknięciu na outfit, to zauważyłam - idealny dobór spodni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz przy innym monitorze, zauważyłam że spodnie te wpadają delikatnie w granat i nieco wyróżniają się od czarnego płaszcza. Ale chyba not bad :D Dzięki :)

      Usuń
  6. Fajne te włoski a z nakryciami głowy na Stardoll często tak jest, że nie są dopasowane "pod włosy".

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te włoski a z nakryciami głowy na Stardoll często tak jest, że nie są dopasowane "pod włosy".

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!