Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

29 stycznia 2016

Istniejemy póki ktoś o nas pamięta


Kochani! Zapraszam na kolejną aranżację!
Dzis przygotowałam dla Was taki oto przedpokój :) Oczywiście nie mogłam się powstrzymać więc jest w moich  ulubionych kolorach.  Całość prezentuje się schludnie i ładnie.
A Wam jak się podoba?


13 komentarzy :

  1. Dosc prosto i moim zdaniem klasycznie, ale przeciez to w prostocie tkwi piękno :) podoba mi się. Jest - tak jak napisalas - schludnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko :D Bardzo mi się podoba, kocham białe wnętrza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna aranżacja! brakuje mi jakiegoś kolorowego elementu za zasłonką, za to lewa strona jest genialna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm może faktycznie czegoś tam brakuje

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba, zdecydowanie aranżacje w jasnych kolorach lubię najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uwielbiam aranżacje w jasnych kolorach

      Usuń
  5. Nie urzekł mnie, ale prostota jest całości dobrze się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy