Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Cruella de Mon
Dzisiaj, zobaczywszy reklamę filmu "101 dalmatyńczyków", stwierdziłam, że spróbuję odwzorować jedną z głównych postaci. Przyznam, że przez cały dzień nie miałam pomysłu na "niezwykłą" stylizację, więc cieszę się, że usiadłam na te 5 minut przed tv i akurat trafiłam na wspomnianą reklamę. :)
Co sądzicie o mojej Cruelli?


Rzeczy, których użyłam:

futro - mój projekt ze StarDesing | suknia - Nelly.com | rękaiwczki - Film Theory | rajtuzy - Callie's Picks | buty - MSW

12 komentarzy:

  1. Podoba mi się, fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super :D od razu widac kto to :)
    kinkietkinkiet

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odwzorowanie. Ja akurat oglądałam cały film :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie "niezwykłe" stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ! ♥
    Stella123szyk

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna stylka, a ta pociągła twarz i włosy idealnie odwzorowane!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Jestem ciekawa co znów kreatywnego przygotujesz dla nas następnym razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Sama pamiętam jak przed paru laty stylizowałam się na Cruellę do jakiegoś konkursu :p

    OdpowiedzUsuń
  9. WoW! Ja ostatnio obejżałam 2 części i naprawdę milo zobaczyć taką stylizację :) Gratuluję! ;)

    paulina71~~♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne odwzorowanie :)
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, fenomenalnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!