Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Creamsicle Stripe Skirt
Dziś wyszło dosyć skromnie jeśli chodzi o dodatki, ale pracując nad
tą stylizacją miałam wrażenie, że jakikolwiek dodatkowy
element zaczyna robić bałagan. 

Główną rolę gra spódnica i jestem z niej całkiem zadodolona.
 Nigdy nie spotkałam jej chyba na żadnym blogu.
 Trafiłam na nią przypadkiem w Starplazie i okazała się idealna.
To jedyna sensowna spódnica za kolano, którą znalazłam :)


| Top Nelly Pasek Bonjour Bizou Spódnica Original Future
| Torba Nelly Buty Nelly

Miało być ciepło i wakacyjnie, efekt chyba osiągnięty. 
Ale co Wy sądzicie? Nuda, czy niekoniecznie? ;)

17 komentarzy:

  1. Też nigdy nie widziałam tej spódnicy na żadnym blogu a szkoda bo jak widać da się z nią zrobić coś ładnego. Chociaż jak tak patrzę to zmieniłabym torebkę ale sama nwm na jaką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie jestem do końca zadowolona z torebki, ale szukałam jakiejś ze złotym akcentem i tylko ta się nadawała. Dzięki za opinię! ;)

      Usuń
  2. Fajna stylizacja jak i spódnica :D Do tego cudna obróbka graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, tło miało nawiązywać do kolorów i klimatu spódnicy - chyba wyszło ;)

      Usuń
  3. Bardzo przyjemna i klimatyczna. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zwolennikiem mieszania wzorów, więc ten set jest po prostu nudny (chociaż jak najbardziej poprawny). plus za tło!
    zgodzę się, ta spódnica nigdy nie była bardzo popularna, z tego, co pamiętam Nicole na Caramelu zrobiła z nią jakąś stylkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na Glamuq chyba ze dwie ;)

      Usuń
    2. Miałam ochotę pomieszać wzory, ale jakoś nic mi nie grało. Muszę nabrać wprawy ;)

      Usuń
  5. Podoba mi się ten zestaw :) Bardzo dobry dobór tła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja pare razy widziałam, stylka trochę nudna ale poprawna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi nudnawo pewnie dlatego, że mam tendencję do ubierania doll tak jak sama bym się ubrała. A w tym przypadku na żywo nie odważyłabym się na nic więcej ;)

      Usuń
  8. Bardzo, bardzo mi się podoba!
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jest całkiem fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam mieszane uczucia niestety...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie tam się podoba :D

    olerto

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!