Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Callie's Picks no. 58
"We Are The Mods" - tak nazwana została najnowsza dostawa sklepu Callie.
Obejmuje klasycznie dwa piętra.




Ja już znalazłam kilka rzeczy, które na pewno kupię. Ale część z nich już mam.
Zastanowię się również nad fryzurką. 

PS. Admini srogo z nas kpią...
Jestem w szoku. 
Zamiast ponownie udostępniać bardzo stare ciuszki, których część zniknęła wraz z usuniętymi starymi kontami, 
oni wrzucają nam darmówkę z ostatniego gift-o-metru (i to w jakiej cenie!).
Śmiechu warte ;) 

12 komentarzy:

  1. No z tą bluzą to jest gruba przesada... a jakby dali tą kieckę, na ktora trzeba było wydać 200 SD, zeby mieć ją w szafie, to byloby jeszcze gorzej. Co do kolekcji - raczej średnia moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styl nie dla każdego, wiec uważam, że znajdą się właśnie tacy jak Ty, którym kolekcja również się nie spodoba ;)

      Usuń
  2. ja na początku myślałam, że to access wariuje, bo to przecież niemożliwe, żeby admini dodali sweter z gift-o-metru sprzed zaledwie paru tygodni.. cóż
    jestem wściekła za dodanie pilotek z bizou, w dodatku za sm (sic!). na szczęście nieszczęście dla mnie udało mi się je zdobyć jakiś rok temu, nie przepłacając (dwadzieścia parę sd). czułam się jak królowa życia i teraz to boli, widząc te same wymarzone okulary za paręnaście nędznych sm... no ale to callie heloł
    jest parę fajnych sukienek, w tym ta podobna do modrian dress, fryzurka, którą bez wahania zakupiłam oraz masa genialnych dodatków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ja nie ukrywam, że bardzo się cieszę że powróciły. Mogłyby być za sd, a ja i tak bym je kupiła :) Ale rozumiem Twój zawód.

      Usuń
  3. Świetna kolekcja, kupiłem już kilka rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie wiem jak te rzeczy wyglądają na doll ale tu widzę że na pewno coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się płaszcz z szóstego manekina. Oprócz tego wpadło mi w oko jeszcze kilka dodatków.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam bluzę w spoilerach, ale nie spodziewałam się, że będzie aż tyle kosztowała. Admini ich pomysły... Co do reszty kolekcji, to zastanawiam się na zakupem golfów, białej koszuli i w sumie nie wiem, czy coś jeszcze chciałabym mieć. Na razie skusiłam się tylko na świetne okulary za sm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłem te okularki za sm i kiecę Mondrian :)Stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic mi się nie spodobało ;/

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!