Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
-38- To Już Ostatni Raz...
 
Myślę, że już wiecie o co chodzi. Niestety nie mylicie się. To już ostatni MKK i w ogóle mój ostatni wpis na tym blogu. Sytuacja sama zmusiła mnie do tego. Od dłuższego czasu przygotowuję artykuły na biegu i na siłę. Nie mam pomysłów, nie mam czasu... Różnie bywa. Ciężko mi stąd odejść, ponieważ zżyłam się z redakcje, zaangażowałam się w to wszystko, a także niezwykle polubiłam was - czytelników. Bardzo się starałam, aby każde wydanie było lepsze od poprzedniego, aby pojawiało się w czas i aby was po prostu zachwyciło. Miło było czytać wasze komentarze, poznawać opinie, a także dowiedzieć się co było źle, aby mogło być jeszcze lepiej. To była świetna przygoda! Jednak wszystko co dobre, kiedyś się kończy, tak i mój Modowy Kącik Kardeczki dobiega końca. Czy kiedyś poczuje tak dotkliwy brak MKK, iż reaktywuję go z powrotem? Nie wiem. Jednak teraz zostało mi już tylko powiedzieć dziękuję i do zobaczenia!
                                                                                                                                                            Kardeczka ♥


 
Dziękuję za wszystko!


24 komentarze:

  1. Ostatnia grafika wzbudziła we mnie jakiś dziwny rodzaj smutku, człowiek to jednak do wszystkiego potrafi się przywiązać. Twoje posty na pewno zostaną mi w pamięci na długo, bo było pomysłowe, inne i po prostu ciekawe. Mam nadzieję, że coś jeszcze kiedyś wymyślisz. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje z twoje słowa! Sama nienawidzę tej ostatniej grafiki (choć sama ją zrobiłam). Myślę, że kiedyś wrócę, ale jak szybko to nastąpi to nie wiem ;c

      Usuń
  2. To my dziękujemy!
    Nigdy nie komentowałam, ale zawsze czytałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten dział sie wyroznial, był inny. Zawsze podobały mi się Twoje grafiki, choć nie zawsze je komentowałam :) Niestety wiem jak to jest, gdy koncza sie pomysly i trzeba wymyślać "na siłę", wiec w pełni Cię rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć na koniec, że robiło się coś "wyjątkowego". Bardzo dziękuję ♥

      Usuń
  4. Szkoda w sumie, lubiłem ten dział :/ Ale ze stardoll nie ochodzisz? xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Oja, nie spodziewałam się tego :(( Będzie mi brakować twoich postów i Ciebie na blogu... Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze Cię tu zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że byłaś z nami!

      Usuń
    2. Robi mi się tak smutno, że aż żałuję tego, że odchodzę :c Będzie mi was wszystkich brakować ♥

      Usuń
  6. czytam bloga od niedawna, ale szkoda, że odchodzisz :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, bardzo lubiłem MKK :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, aż mi się smutno zrobiło! Pokochałam twój dział od pierwszego postu i naprawdę zawsze byłam zachwycona twoją pracą! W pełni jednak rozumiem twoją decyzję i myślę, że kiedyś do Nas powrócisz :) My będziemy czekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż zacznę płakać! Mi też będzie smutno, ale nie bardzo ma sens, robić to wszystko na siłę. Ciszę się, że drzwi zostają otwarte, jeśli kiedyś będę chciała wrócić :) Będzie mi brakować ciebie i redakcji ♥
      P.S. Ale ciągle służę pomocą we wszelkich akcjach.

      Usuń
    2. Rozumiem, ja też ostatnio nie mam weny :( Mi Ciebie też będzie brakować i będę pamiętać w razie jakbym znowu coś wymyśliła :D

      Usuń
  9. wielka szkoda :c ale doskonale cię rozumiem. choć nie komentowałam, to bardzo chętnie czytałam twoje posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I teraz dopiero poznaję moich tajnych czytelników, których choć nie widać to są.

      Usuń
  10. Tylko nie toooooo..... :(
    Wróć do nas szybko... :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coldi taka smutna, aż chyba wpadnę w depresję ;C
      Kiedyś może wrócę, może mnie natchnie, może...
      Dzięki za wszystko ♥

      Usuń
  11. Szkoda, że nie będziesz nam już prezentowała swoich grafik. Zawsze bardzo przyjemnie się je oglądało. Mam nadzieję, że wróci Ci natchnienie i szybko tutaj wrócisz ;) Liczę na to :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!