Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wonderful Christmas Time
Cześć! Dziś nie mam zbyt wiele czasu na pisanie, ale myślę, że Wigilia
mnie usprawiedliwia ;) 

Na początek chciałabym Wam wszystkim życzyć pięknych świąt, dokładnie
takich, jakie sobie wymarzyliście. Nie siedźcie z telefonami w dłoniach i 
zróbcie coś dobrego dla siebie i innych!

Chciałam na dzisiaj przygotować post ze światecznymi spotami, ale 
zawiodłam się. Myślałam, że będzie z czego wybierać, ale jakoś
cicho w tej sprawie na Stardoll. Więc będzie tradycyjnie.

beauty
Chciałam wybrać coś nietuzinkowego i oto jest - LiaSSN.
Nie jestem w stanie przyczepić się do nieczgo. Twarz i reszta jest pięknie
wykonana. 

 fashion
W tej kategorii miałam do wyboru jeszcze jedną, piękną
stylizację, ale była typowo letnia i z racji tego, że jest Wigilia, postawiłam
na the_chuba

interior
Ten domeczek od razu mi się spodobał. Wydaje mi się, że
jest wykonany niewielkim kosztem, ale efekt jest świetny ;)

Nie mam już czasu, żeby wyszukiwać wybrane
użytkowniczki i linkować apartamenty. Mam nadzieję, że uda
 mi się do zrobić później, jeszcze w tym tygodniu. 

A na razie życzę Wam jeszcze raz wesołych Świąt i lecę
pomagać w kuchni! 
(Ale nie pogardzę paroma komentarzami)

3 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się twarz, wygląda oszałamiająco. Domek też fajny. Natomiast jeśli chodzi o stylizację, to - moim zdaniem - szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarz jest zdecydowanie najlepsza, stylizacja jest przeciętna, ale całkiem niezła, natomiast domek średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, ciekaawy wybór.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!