Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
The risk I took was calculated, but man, I am bad at math.

W zeszłym tygodniu upolowałam ten golf i spódnicę. Nie wiem czemu nie

kupiłam ich, kiedy były jeszcze w starplazie. Chciałam koniecznie stworzyć

coś w użyciem tej  kurtki, a zdobycze nadały się do tego idealnie. Jestem zadowolona

z tej stylizacji, nie lubię zbytniego przepychu na doll

 (no i szczerze mówiąc, nie radzę sobie z tworzeniem go).


| Kurtka It Girls | Golf Melbourne Minimalism | Spódnica PPQ |
| Torebka Fallen Angel | Buty Balmain Tribute|

Czekam na Wasze opinie! ;)

12 komentarzy:

  1. Brak dodatków razi w oczy.:( Ale stylizacja piękna..(:

    swag10girl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie zbyt prosto. Brakuje tu właśnie czegoś jeszcze. Niby wszystko jest, ale czegoś brak. Jakiś naszyjnik? Bransoleta? Okulary? Nie wiem, ale troche łysawo. Poprawnie, ale mam niedosyt :D

    OdpowiedzUsuń
  3. swag10girl i Coldi: nie jestem fanką połączenia naszyjników i golfów, ale faktycznie zabrakło dodatków. Nie chciałam po raz kolejny dawać okulaów. Chyba muszę się zaopatrzyć w biżuterię ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również tak jak ty nie lubię przepychu i tak samo jak ty nie umiem go tworzyć. Stylizacja mi się bardzo podoba. Zauważyliście, że gdyby ta kurtka była ciemniejsza to można by ją uznać za zamiennik kurtki Kim Kardashian z YH?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zrozumienie ;) Kurtka jest świetna i też uważam że może być zamiennikiem. W ogóle wygląda na droższą niż jest.

      Usuń
  5. No nie wiem, lubię prostotę, ale ta stylizacja mi się akurat nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie git. prosto, ale wg mnie niczego tu nie brakuje, choć w zasadzie to cała stylizacja to trochę taki zwyklaczek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosto i ciekawie :) Bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosta, ale całkiem fajna, ładnie wygląda na Twojej blondi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba, myślę że żadne dodatki nie są tutaj potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!