Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Shape of my heart
Witajcie po świętach! 

Już dziś świętujemy Nowy Rok, a dla mnie jest to nie do przyjęcia,

bo przecież dopiero co się zaczął...  

Gdzie spędzacie dzisiejszą noc? Ja korzystam z okazji i będzie

to prawdopodobnie mój ostatni Sylwester w domu. Wiąże się to też

z tym, że większość przyjaciół jest już na studiach i mają nowe towarzystwo. 

Ale przejdźmy do rzeczy.

beauty
Mephistine przykuła moją uwagę śliczną twarzą, a także włosami.
Poza tym mało to ciemnoskórych doll, więc chciałam to zmienić.

fashion
Ta stylizacja jest po prostu cudowna. Nie lubię żółtego, ale tutaj
zakochałam się w akcentach w tym kolorze. Szczególnie w skarpetach,
których poleciałam szukać do Starplazy... a potem okazało się, że
zeynepmira9963 zrobiła je w Stardesign :)

decor
Na początku pomyślałam, że wnętrze jest gotowe, i wstawione jest tylko auto.
Ale coco-shanel zrobiła je sama. Jest proste, ale bardzo 
efektowne. Szczególnie podoba mi się wykorzystanie chmur jako śniegu. 


Kończę na dziś i życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku!
Jak zwykle czekam na komentarze i oceny ;)

10 komentarzy:

  1. podoba mi się twarz i wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja standardowo spędzam prawilnego sylwestra z rodziną, juhu
    twarz jest cudowna. stylizacja całkiem-całkiem, nie powaliła mnie, aczkolwiek miło zobaczyć tu żółty, który jest lubianym przeze mnie kolorem (a że według pantone to jeden z kolorów 2016, mam nadzieję, że analogicznie będzie go więcej). natomiast wnętrze bardzo przypadło mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba się dzięki niej przekonałam do żółtego :) Jak Ci minął rodzinny sylwester?

      Usuń
  3. Dla mnie najlepsze jest wnętrze ,a sylwestra spędzam u koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohohho... Co to za sliczna murzynka. Nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podoba wnętrze oraz twarz stylizacja mi się nie podoba nie przepadam za taką kolorystyką :)
    Stella123szyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Twarz moim zdaniem niespecjalna. Stylizacja super, a wnętrze widziałam wcześniej na spotlight i pomyślałam dokładnie jak ty! Jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po komentarzach świetnie widać że każdemu podoba się co innego :D

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!