Blog w dniu 18.08.2017 (ewentualnie 19.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


31 grudnia 2015

Shape of my heart

Witajcie po świętach! 

Już dziś świętujemy Nowy Rok, a dla mnie jest to nie do przyjęcia,

bo przecież dopiero co się zaczął...  

Gdzie spędzacie dzisiejszą noc? Ja korzystam z okazji i będzie

to prawdopodobnie mój ostatni Sylwester w domu. Wiąże się to też

z tym, że większość przyjaciół jest już na studiach i mają nowe towarzystwo. 

Ale przejdźmy do rzeczy.

beauty
Mephistine przykuła moją uwagę śliczną twarzą, a także włosami.
Poza tym mało to ciemnoskórych doll, więc chciałam to zmienić.

fashion
Ta stylizacja jest po prostu cudowna. Nie lubię żółtego, ale tutaj
zakochałam się w akcentach w tym kolorze. Szczególnie w skarpetach,
których poleciałam szukać do Starplazy... a potem okazało się, że
zeynepmira9963 zrobiła je w Stardesign :)

decor
Na początku pomyślałam, że wnętrze jest gotowe, i wstawione jest tylko auto.
Ale coco-shanel zrobiła je sama. Jest proste, ale bardzo 
efektowne. Szczególnie podoba mi się wykorzystanie chmur jako śniegu. 


Kończę na dziś i życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku!
Jak zwykle czekam na komentarze i oceny ;)

10 komentarzy:

  1. podoba mi się twarz i wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja standardowo spędzam prawilnego sylwestra z rodziną, juhu
    twarz jest cudowna. stylizacja całkiem-całkiem, nie powaliła mnie, aczkolwiek miło zobaczyć tu żółty, który jest lubianym przeze mnie kolorem (a że według pantone to jeden z kolorów 2016, mam nadzieję, że analogicznie będzie go więcej). natomiast wnętrze bardzo przypadło mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba się dzięki niej przekonałam do żółtego :) Jak Ci minął rodzinny sylwester?

      Usuń
  3. Dla mnie najlepsze jest wnętrze ,a sylwestra spędzam u koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohohho... Co to za sliczna murzynka. Nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podoba wnętrze oraz twarz stylizacja mi się nie podoba nie przepadam za taką kolorystyką :)
    Stella123szyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Twarz moim zdaniem niespecjalna. Stylizacja super, a wnętrze widziałam wcześniej na spotlight i pomyślałam dokładnie jak ty! Jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po komentarzach świetnie widać że każdemu podoba się co innego :D

      Usuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy